۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۰۸۵۲۱
امام جمعه بیرجند:

معامله قرن محکوم به شکست است

معامله قرن محکوم به شکست است
امام جمعه بیرجند گفت: معامله قرن یک طرح جدیدی برای خلع سلاح مردم فلسطین از سوی رییس جمهور نادان آمریکا است اما به هدف خود نخواهند رسید و این معامله قرن محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: امروز در هر جامعه‌ای دشمن شناسی بحث بسیار مهمی است و باید به خوبی دشمن را بشناسیم و اگر کسی در این جهت کوتاهی کند خودش در ظلم شریک است.

وی با بیان اینکه بر اساس مواضع دین نباید ظلم کنیم و ظلم پذیر باشیم، گفت: اگر مقاومت وجود نداشت آمریکایی‌ها هر کاری می‌خواستند در سایر قاره‌ها انجام می‌دادند.

امام جمعه بیرجند افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی و مکر و حیله‌ای اباهی ندارند و هیچ قانون را به رسمیت نمی‌شناسند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: هدف مستکبران عالم تنها اشغال قدس نیست بلکه هدف آن‌ها اسلام و سلطه بر تمام منطقه است و تنها راه پاسخ به دشمنان مقاومت در برابر ظلم است.

وی ادامه داد: معامله قرن یک طرح جدیدی برای خلع سلاح مردم فلسطین از سوی رییس جمهور نادان آمریکا است اما به هدف خود نخواهند رسید و این معامله قرن محکوم به شکست است.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی قدرتی نیستند و اگر در میان ما افرادی اطاعت از کفار و مشرکین نکنند ما پیروز هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دنیا به دو جبهه استکبار و حق تبدیل شده و باید ننگ بدانیم که کوچک‌ترین رفتار و عملکرد ما در جهت تقویت جبهه استکبار باشد./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات