۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۰۸۱۷۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس:

راهپیمایی روز قدس جهاد فی سبیل‌الله و فریاد بیداری است

راهپیمایی روز قدس جهاد فی سبیل‌الله و فریاد بیداری است
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و راهپیمایی در این روز جهاد فی سبیل الله و فریاد بیداری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در جمع عزاداران مسجد امام رضا(ع) بیرجند اظهار داشت: روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است و راهپیمایی در این روز جهاد فی سبیل الله است.

وی با بیان اینکه روز قدس فریاد بیداری است، گفت: همانطور که امام راحل فرمودند رژیم صهیونیستی غده سرطانی است و این غده سرطانی وقتی گسترش پیدا کند عوارض آن هزاران کیلومتر می‌آید و بسیاری کشورها را از هم می‌پاشد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: این غده سرطانی هیچ محدودیتی و هیچ قانونی ندارد و همه جا را به هم می‌ریزد و امروز جوامع اسلامی گرفتار غده سرطانی رژیم صهیونیستی هستند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: اگر رژیم صهیونیستی وجود نداشت امروز داعش و تحریم‌های علیه ایران نیز نبود بنابراین روز قدس تنها فریاد برای فلسطین نیست بلکه برای فریاد بیداری و فریاد برای خودمان است.

وی ادامه داد: امروز بخشی از مشکلات در جامعه به دلیل تحریم‌ها و بخشی دیگر نیز به دلیل سوءمدیریت‌ مسؤولان و بی توجهی به اقتصادمقاومتی است اما با تمام این مشکلات به آینده انقلاب اسلامی امیدوار هستیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی‌ها اقتصادمقاومتی را در کشور جدی نگرفتند و به آن خندیدند و چشم به اروپا و آمریکا داشتند اما آمریکا و اروپایی‌ها نه تنها به برجام عمل نکردند بلکه طلبکار هم هستند و می‌گویند موشک‌های خود را بدهید و در این مورد مذاکره کنیم.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در کشور به درستی اجرا نشده است، اظهار کرد: بسیاری از گرفتاری‌های منطقه خاورمیانه و دنیای اسلام ریشه آن به اسرائیل غاصب برمی‌گردد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
خداپناهی
Iran, Islamic Republic of
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
مسئله وحدت شیعه و سنی صرفاً مقوله‌‌ای منحصر به دوران پس از انقلاب اسلامی ایران نیست، بلکه دغدغه‌ای است برآمده از مبنای فکری و اندیشه‌ای رهبران انقلاب اسلامی ایران.
0
0