۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۶۰۶۵۰۹
در نامه ای به معاون رییس جمهور مطرح شد؛

تأکید حجت الاسلام عبادی بر حل مشکلات خبرنگاران خراسان جنوبی

تأکید حجت الاسلام عبادی بر حل مشکلات خبرنگاران خراسان جنوبی
حجت الاسلام عبادی از ارسال نامه‌ای خطاب معاون رییس جمهور جهت حل مطالبات چندین ‌ساله خبرنگاران خراسان ‌جنوبی برای تامین مسکن خبرنگاران خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی از ارسال نامه‌ای خطاب به حسینعلی امیری معاون رییس جمهور جهت حل مشکلات و مطالبات چندین ‌ساله خبرنگاران خراسان ‌جنوبی برای تامین مسکن خبرنگاران خبر داد.

وی گفت: با توجه به مشکلاتی که خبرنگاران در خصوص  تأمین مسکن دارند این موضوع را به گوش دولتی‌ها رسانده و خواستار پیگیری جدی آن از سوی دولت هستیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: حرفه و شغل خبرنگاری شاید به عنوان یکی از مشاغل سخت برای بسیاری از افراد قابل درک نباشد چرا که از نزدیک با سختی‌های این شغل مواجه نیستند.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: خبرنگاری یکی از کارهای سختی است که نیاز به توجه ویژه‌ از سوی دولتمردان دارد و هر وقت تلاش‌های خالصانه خبرنگاران را می‌بینیم تازه به سختی کار آن‌ها ایمان می‌آوریم.

وی ادامه داد: کار خبرنگاران بدون شک طاقت فرسا است و مشکل معیشتی و مسکن یکی از سختی‌های این شغل است و امیدواریم بتوانیم با همت همه بخشی از مشکلات خبرنگاران حل کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیری‌ها و‌خبررسانی‌های خبرنگاران در استان  سبب پیشرفت‌های فراوان و توجه مسؤولان به این منطقه شده است و این را مدیون خبرنگاران هستیم.

حجت الاسلام عبادی ابراز امیدواری کرد: مکاتبه‌ای که با معاون رئیس جمهور انجام شده بتواند قسمتی از مشکلات خبرنگاران استان را بکاهد./9314/پ203/ق

هادی رحیمی
ارسال نظرات