۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۰۶۰۱۹
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

پیوند میان مردم و روحانیت مبنای اعتقادی دارد

پیوند میان مردم و روحانیت مبنای اعتقادی دارد
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیوند میان مردم و روحانیت مبنای اعتقادی دارد، گفت: این پیوند با توطئه و تبلیغات دروغین دشمن هیچ گاه سست نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از روحانیان با بیان این که روحانیان در کنار بیان اهمیت ماه مبارک رمضان، خود نیز در جهت تهذیب نفس و خودسازی تلاش کنند، افزود: تبلیغ و خطابه زمانی در جامعه اثرگذار خواهد بود که ما خود در عمل به آنچه بیان می‌کنیم پیشگام باشیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که همه لحظات ماه مبارک رمضان فرصتی برای تقرب به درگاه خداوند متعال است، تصریح کرد: روحانیت باید فضیلت‌های ماه مبارک رمضان را به شیوه‌ای قابل فهم برای عموم جامعه به ویژه نسل جوان تبیین کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ماه منبر‌های ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید در این ماه با فضیلت که قلوب مؤمنان برای درک بسیاری از حقایق آماده است، در جهت تبیین گفتمان انقلاب تلاش کند.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که اگر حقایق دین به شیوه‌ای ساده برای مردم به ویژه جوانان تبیین شود به طور حتم اثرگذار خواهد بود، تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی ثابت کرده اند تشنه معارف الهی هستند و مبلغان دینی باید مفاهیم و حقایق دینی را به شیوه‌ای اثرگذار برای آن‌ها تبیین کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که روحانیت در منبر‌های ماه مبارک رمضان نسبت به توطئه دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی بیشتر با مردم سخن بگوید، ادامه داد: مردم ما باید سطح دشمنی، معاندان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی با ملت بزرگ ایران را بدانند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و با بیان این که روحانیان در ماه مبارک رمضان نسبت به تبیین این بیانیه اقدام کنند، خاطرنشان کرد: این بیانیه راهبردی یک منشور و دستورالعمل مدون و مشخص برای پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور با بهره گیری از توان و ظرفیت نسل جوان است.
 
امام جمعه قائمشهر همچنین به دیدار روز گذشته جمعی از طلاب و روحانیان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار برای جامعه روحانیت کشور بسیار مهم است، گفت: حوزه‌های علمیه و روحانیت باید برای تحقق رهنمود‌های رهبری تلاش خود را دو چندان کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در این دیدار به پیوند ناگسستنی مردم با روحانیت اشاره کرد و با بیان این که این علما و روحانیان همواره پناهگاه مردم در شرایط سخت بوده اند، افزود: در همین سیل اخیر به وضوح دیدیم که روحانیت کاملاً خودجوش و بر حسب وظیفه و تکلیف انسانی خود برای کمک به مردم سیل زده شتافت.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که پیوند میان مردم و روحانیت مبنای اعتقادی دارد، خاطرنشان کرد: این پیوند با توطئه و تبلیغات دروغین دشمن هیچ گاه سست نخواهد شد./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات