۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۰۵۶۹۶
امام جمعه رفسنجان:

تبیین گام دوم انقلاب در جامعه مهم ترین وظیفه روحانیان است

تبیین گام دوم انقلاب در جامعه مهم ترین وظیفه روحانیان است
حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که مبلغان مباحث انقلابی را در ماه رمضان تبیین کنند، گفت: تبیین گام دوم انقلاب از مهم‌ترین وظایف مبلغان در مساجد است.
حجت الاسلام عباس رمضان پور امام جمعه رفسنجان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با شاخص‌های یک مبلغ خوب، گفت: ماه رمضان بهترین ماه برای تبلیغ است.
 
وی افزود: رسالت طلاب در دنیا تبلیغ دین خدا بوده و طلبه‌ای در کار تبلیغ موفق است که اهل مطالعه و درس باشد.
 
حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که ماه رمضان بهترین فرصت برای تبلیغ مردمی و دانش آموزی است، خاطرنشان کرد: گفتن مسائل روز و جایگاه ولایت فقیه بهترین مطالبی بوده که مبلغان می‌توانند در تبلیغ استفاده کنند.
 
وی با توجه به این که طلاب دلسوز‌ترین افراد نسبت به مردم هستند، اظهار داشت: مبلغان مطالب را با جذابیت و با تنوع به مردم بیان کنند و سعی کنند دین اسلام و احکام شرعی را از اولویت‌های منبر خود بدانند.
 
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مردم باید بدانند که طلاب و روحانیان از جهت معیشت در جایگاه خوبی نبوده، اما متاسفانه امروزه بعضی از مردم به جایگاه روحانیت ضربه می‌زنند که این کار از اهداف دشمن در کشور شمرده می‌شود.
 
حجت الاسلام رمضان پور با اشاره به این که طلاب در امر تبلیغ از کسی هراس نداشته باشند و مطالب دین را به راحتی و با امنیت کامل به مردم برسانند، خاطرنشان کرد: مبلغان گام دوم انقلاب را درمنبر‌های خود به مردم بیان کنند.
 
وی با بیان این که طلاب در مرحله اول خودشان بیانیه رهبری را با دقت کامل مباحثه و مطالعه کنند، ابراز داشت: تبیین گام دوم انقلاب از مهم‌ترین کار‌های مبلغان در مساجد شمرده می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه رفسنجان تصریح کرد: اهمیت ماه مبارک رمضان برای همه مردم روشن شده و طلاب با گفتن احکام ماه مبارک رمضان می‌توانند مردم را با دین اسلام آشنا کنند.
 
حجت الاسلام رمضان پور در پایان با اشاره به این که مردم احترام ماه مبارک رمضان را داشته باشند و روزه خواری نکنند، گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی کشور وظیفه دارند با روزه خواران در شهر‌ها برخورد کند./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات