۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۰۵۴۹۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تبلیغات برگ برنده دشمن در جنگ‌های مختلف است

تبلیغات برگ برنده دشمن در جنگ‌های مختلف است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تبلیغات برگ برنده دشمن در جنگ‌های مختلف است، گفت: دشمنان برای فساد و تباهی از طریق رسانه‌ها و فضاهای مجازی سنگ تمام می‌گذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در همایش طلایه داران تبلیغ و گردهمایی بزرگ روحانیون مستقر و طرح هجرت مبلغین اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی قم و مشهد و مبلغین بومی استان اظهار داشت: شیعه دارای دو بال سرخ و سبز است که بال سرخ همان شهات طلبی و بال سبز نیز نشان از اعتقاد راسخ دارد و شیعه به وضع موجود قانع نمی‌شود.

وی گفت: دشمنان آنقدر که از تفکر شیعه می‌ترسد از هیچ تفکر دیگری هراس ندارد و آن‌ها مسلط به انواع سلاح‌ها در بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی وارد می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جنگ نظامی دشمن به طور کامل مشخص است اما در جنگ‌های تبلیغاتی، نرم و روانی هیچ چیزی مشخص نیست و افراد با اسم دین و تشیع و از طریق نماز و روزه وارد می‌شوند و نفوذ می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمن از هر طریقی و با هر قیافه‌ای وارد صحنه‌های مختلف می‌شود و تبلیغات برگ برنده دشمن در جنگ‌های مختلف است.

وی ادامه داد: روحانیون باید امروز مجهز به شیوه‌های تبلیغاتی، آگاهی‌های لازم، اولویت داشتن هر مسأله و تشخیص دادن مسائل روز باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روحانیون برای احیای مکتب خدا بسیاری از سختی‌ها را تحمل می‌کنند و آن‌ها زبان مراجع و حامل پیام پیامبران هستند و اندیشه شهید مطهری‌ها و مفتح‌ها را به دوش حمل می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اگر یک نفر انسان به وسیله فردی هدایت شود ارزش آن بیشتر است از همه آن چیزی که آفتاب به آن می‌تابد.

وی افزود: دشمن در صحنه تبلیغات سرمایه‌گذاری بسیاری کرده و آنقدر سرمایه‌گذاری می‌کند که از هیچ همه چیز را می‌سازد و دشمنان برای فساد و تباهی از طریق رسانه‌ها و فضاهای مجازی سنگ تمام می‌گذارند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات