۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۶۰۵۱۳۳
حجت الاسلام ذوالنور:

عملکرد ضعیف برخی مدیران به پای انقلاب گذاشته نشود

عملکرد ضعیف برخی مدیران به پای انقلاب گذاشته نشود
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برکات انقلاب و جمهوری اسلامی برای کشور و منطقه تأکید کرد که نباید عملکرد بد و ضعیف مسؤولان کشور به پای انقلاب نوشته شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در جمع طلاب و فضلای منطقه فرخی و خور و بیابانک با بیان این که ما امروز در مرحله دولت اسلامی هستیم، گفت: هدف بعدی انقلاب آن است که به ما به جامعه اسلامی برسیم که مردم در آن به رشد می رسند.

وی افزود: ما نمی گوییم در کشور مشکل وجود ندارد ولی در گذشته با آموزه های دینی مقابله می شد، در اوج ذلت و بدبختی بودیم؛ چرا برخی عظمت انقلاب را انکار می کنند و حال آن که افتخار کشور این بود که مهر نوکری آمریکا به پیشانی این ملت خورده بود.

حجت الاسلام ذوالنور ابراز داشت: هیچ کس امروز نمی تواند ادعا کند که جمهوری اسلامی از کسی خط می گیرد یا از حکومتی متأثر است ولی برعکس آن قابل ادعا است، همچنانکه شکست استکبار در جریان های مختلف لبنان، تکفیری های عراق و سوریه، استقلال شمال عراق همگی به جمهوری اسلامی برمی گردد به همین جهت آمریکا و اسرائیل باید از دست ایران عصبانی باشند.

وی با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد، تأکید کرد: مشکلات داخلی کشور نباید به پای انقلاب گذاشته شود، انقلاب اسلامی هرکجا رفته حیات ایجاد کرده تا جایی که ما در زمینه سلول های بنیادین، نانو و هسته ای جزو قدرت های برتر دنیا هستیم تا جایی که مراکز علمی مختلف دنیا از نسل جوان ما به بزرگی یاد می کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: اگر در اثر بی عرضگی عده ای در اداره کشور، علمی که تولید می شود با صنعت و سفره مردم گره نمی خورد دلیل دیگری دارد، ما علی رغم همه مشکلاتی که داشتیم در اوج تحریم به درجات بالا رسیدیم که همگی کار انقلاب است.

وی بیان داشت: چرا دشمن ها همیشه از گزینه نظامی صحبت می کنند ولی هیچ غلطی نمی تواند بکنند، این از نجابت آمریکا نیست؛ آمریکا 36 پایگاه نظامی در منطقه دارد که نزدیک ترین آنها بحرین و دورترین آن ها جزیره دیگو گارسیا در اقیانوس هند است ولی به نظر شما چرا تاکنون کاری نکرده؟ آیا این به دلیل نجابت آمریکا است؟ خیر آمریکا می داند که به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن و در رو تمام شده است چراکه هیچ یک از این پایگاه ها دور از دسترس موشک های ما نیست.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به این که ما در دنیا قدرت بالستیک هستیم ولی هنوز پراید ما حل نشده است، گفت: هرجا روح انقلاب حاکم شد تحول ایجاد شد و هرکجا که غرب زدگی و خستگی و سستی حاکم شد موجب بدبختی و فلاکت می شود، بنابراین انقلاب ناکارآمد نیست و مسیر مقابل انقلاب است که این مشکلات را ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: در حوزه هایی که موفق بودیم به این دلیل بود که دولتی نبود، اتصال به رهبری داشت و افرادی پای کار بودند که با روحیه جهادی در صحنه حضور داشتند و فاصله از آن روحیه های جبهه و جنگ است که این مشکلات را به وجود آورده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: شما می بینید رییس یک دولت وقتی نصف مملکت زیر آب رفته حاضر نیست از تفریح خود دست بردارد و از سفر قشم برگردد، بنابراین جریانی که با انقلاب نیستند نمی خواهند که این کشور پیشرفت کند ولی به حول و قوه الهی بارقه های امید و رحمت الهی در پیش است./1330/پ202/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
وفقکم الله للاعمال الصحیحه للثوره
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
حضرت علی (علیه‎السلام) می‎فرماید:
((فأحبب لغیرك ما تحب لنفسك و اكره له ما تكره لها؛ آنچه كه براى خود دوست می‎داری، برای دیگران هم دوست بدار و آنچه براى خود نمى‏پسندى، براى دیگران هم مپسند)).
نمیشه که آقایونی در کشور مسئولیت داشته باشند در هر رده و پست و مقامی که شعار انقلابی گری و نسخه انقلابی و ارزشی برای عامه مردم بپیچند ولی خود و آقازاده ها و بستگانشون رفتارها و سبک زندگی غیر ارزشی و غیر انقلابی داشته باشند.
اینجاست که سبک زندگی ساده ،صادقانه و بدون تجمل مقام معظم رهبری مد ظله العالی و شهید رجائی می بایستی وظیفه و در دستور کار هر فردی باشد که در نظام ارزشی و انقلابی ایران خواهان پذیرش مسئولیت است و به هرکسی که توانایی و تحمل چنین سبک زندگی را ندارد نمی بایستی اجازه پذیرش مسئولیت داده شود که متآسفانه در طول سه دهه اخیر خلاف این امر را در اداره کشور شاهد بوده ایم،
به نحوی که نمی توان از حقوق های نجومی و چند میلیونی آقایان و رانت بازی ، اختلاس ، رشوه در بین ایشان و کاخ نشینی ،دزدی و فرارشان از کشور و سبک زندگی و تحصیل آقازاده ها ،دوتابعیتی ها و بستگانشان در خارج از کشور چیزی جز بی عدالتی و تبعیض و ظلم به طبقه از دست رفته متوسط و محروم جامعه متصور شد.
و صد البته این بخاطر کوتاهی نهادهای نظارتی و قضایی در غربالگری کسانی بوده که خواهان پذیرش مسئولیت در نظام ارزشی و باور مدار جمهوری اسلامی و به هزینه و درد و رنج و مقاومت مردم بوده است.
1
0