۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۰۴۳۰۵
امام جمعه طبس:

حادثه صحرای طبس شکستی مفتضحانه در پرونده نظام سلطه است

حادثه صحرای طبس شکستی مفتضحانه در پرونده نظام سلطه است
امام جمعه طبس گفت: حادثه صحرای طبس شکستی مفتضحانه در پرونده نظام سلطه بوده است؛ آمریکا دشمن شماره یک ملت‌ها است و شرارت‌های عالم زیر سر آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی، امام جمعه طبس ظهر امروز در سالروز گرامیداشت واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: طوفان شن و امدادهای غیبی در صحرای طبس باری دیگر برگی در برگ‌های خفت بار نظام سلطه ثبت رساند.

وی با بیان اینکه حادثه صحرای طبس برگ زرینی در تاریخ و برای ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، گفت: این حادثه یک نقطه عطفی در انقلاب اسلامی بوده است.

امام جمعه طبس با بیان اینکه حادثه صحرای طبس شکستی مفتضحانه در پرونده نظام سلطه بوده است، افزود: آمریکا دشمن شماره یک ملت‌ها است و شرارت‌های عالم زیر سر آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: آمریکا هر توطئه‌ای و هر اقدامی که خواسته علیه ملت انجام داده و اگر تاکنون کاری انجام نداده نیز به این دلیل بوده که نتوانسته کاری کند.

وی ادامه داد: آمریکا هم در دوران چهل ساله پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران قبل از انقلاب انواع و اقسام شرارت‌ها را انجام داده و شهرها را ویران کرده است.

امام جمعه طبس خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی انقلاب اسلامی هستند و امروز بسیاری از توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده و ایران در عزت و سربلندی قرار دارد.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه آمریکا به دنبال فتنه و شیطنت‌‎های جدیدی است، اظهار کرد: می‌توان با بصیرت و دشمن شناسی و ارزش محوری در گام دوم انقلاب که بیشتر خطاب به جوانان بود، گام‌های موثری برداشت./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات