۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۶۰۲۷۰۹
سردار سپهر:

سپاه بزرگترین مانع تحقق توطئه های دشمن علیه انقلاب و مقاومت بوده است

سپاه بزرگترین مانع تحقق توطئه های دشمن علیه انقلاب و مقاومت بوده است
جانشین رییس سازمان بسیج تأکید کرد که اگر دشمن سپاه را تروریست می خواند از نقش آفرینی سپاه در عرصه های گوناگون در خدمت به انقلاب و مردم عصبانی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدحسین سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به دشمنی های آمریکا علیه انقلاب اسلامی گفت: دشمن در 40 سال گذشته به 3 قدرت ویژه و ممتاز نظام اسلامی بیشترین حملات را انجام داده است.

وی افزود: بیشترین وحشت و نگرانی آمریکا از ولایت فقیه و جامعه انقلابی و جهادگر روحانیت شیعه است، نگرانی دیگر دشمنان مردم بصیر ایران است و می خواهند  کاری کنند که تغییر تفکر در مردم صورت گیرد، همچنین دشمن از سپاه پاسداران نیز همواره وحشت داشته است.

سردار سپهر با بیان این که سپاه نماد اقتدار بخشی به روحانیت، رهبری و نظام اسلامی است، اظهار داشت: سپاه نمود مردم سالاری و مکتب اسلام و مستضعفان است، سپاه به همراه بسیج مستضعفان خار چشم دشمنان کینه توز است.

وی ادامه داد: سپاه در 40 سال گذشته مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خود در عرصه های مختلف شده است، سپاه دائما در صف مبارزه با استکبار، صهیونیسیم و تروریسم قرار داشته و قرار دارد، انواع دسیسه ها را علیه انقلاب اسلامی انجام دادند اما شکست خوردند.

جانشین رییس سازمان بسیج با بیان این که انقلاب اسلامی در برابر همه توطئه های دشمن مقاومت و ایستادگی کرد، ابراز داشت: اگر دشمن سپاه را تروریست می خواند از نقش آفرینی سپاه در عرصه های گوناگون در خدمت به انقلاب و مردم عصبانی است چرا که سپاه همواره در صف اول مبارزه با دشمنان و خدمت به مردم است.

وی عنوان کرد: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب همه کاری انجام داده است، تشکیل شورای همکاری خلیج فارس برای اجماع کشورهای وابسته عربی به صهیونیسم جهانی علیه انقلاب اسلامی بوده است، از زمانی که سپاه امنیت خلیج فارس را بر عهده گرفت قدرت امنیتی ایجاد کرده و دشمن را به هراس انداخته است.

سردار سپهر با بیان این که آمریکا میلیاردها دلار در منطقه خرج کرد اما به اهداف خود دست پیدا نکرد، خاطرنشان کرد: با وجود تلاش های دشمن صدور تفکر انقلابی و جهادی جمهوری اسلامی سبب شکست دشمن در منطقه شد.

وی اضافه کرد: آمریکا به دنبال تشکیل اسرائیل دوم در کردستان عراق بود و تمام تدابیر آن را انجام داده بودند و با تشر رهبر انقلاب و اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای جهاد علیه تشکیل اسرائیل دوم آمریکا عقب نشینی کرد، فتنه های 78، 88 و 96 در ایران اسلامی توسط پاسداران و بسیجیان خنثی شد.

جانشین رییس سازمان بسیج با بیان این که آمریکا در صدد بود تا قدرت نظامی جمهوری اسلامی را کاهش دهد، گفت: دشمن تلاش بسیاری در این زمینه کرد اما با تدبیر رهبر انقلاب دشمنان باز هم در این زمینه شکست خوردند، امروز مراکز پژوهشی، امنیتی و نظامی آمریکا اعتراف می کنند که به سمت سقوط و اضمحلال پیش می روند.

وی افزود: جنگ بین تمدن اسلام و غرب سبب شکست آمریکا شد به همین دلیل جنگ درون امت اسلام را کلید زدند و هزینه جنگ را مرتجعان عرب بر عهده گرفتند که در داخل امت اسلام اختلاف افکنی کنند، 82 کشور عبری، عربی و غربی را علیه جبهه مقاومت با تمام امکانات و پشتیبانی ها بسیج کردند تا تفکر اصیل اسلامی را از بین ببرند.

سردار سپهر با بیان این که سپاه و بسیج و مستشاران ایران اجازه ندادند که توطئه های شوم استکبار محقق شود، اظهار داشت: در 40 سال گذشته هر گاه آمریکا علیه امت اسلام جنایت و توطئه کرد شکست خورد و امروز شاهد پیروزی مقاومت هستیم و دشمنان در ادامه هم شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: امروز دشمنان به قدرت ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب اعتراف می کنند و از گسترش تفکر اصیل اسلامی وحشت دارند، نظام اسلامی ایران بزرگترین مانع تحقق توطئه های دشمنان علیه امت اسلام و مردم است، افتخار می کنیم که آمریکا ما را دشمن خود می داند چرا که آمریکا را کفر و شیطان مجسم می دانیم.

جانشین رییس سازمان بسیج تأکید کرد: با هرگونه سازش و کوتاه آمدن در برابر دشمنان مخالف هستیم و به تکلیف جهادی و الهی خود عمل می کنیم، سپاه و بسیج برای کمک به قوا و دستگاه ها جهت برون رفت از مشکلات آمادگی دارد.

محمد قمین
ارسال نظرات