۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۶۰۲۴۵۱
مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان تهران:

طلاب در کمک رسانی به سیل زدگان پیشگام هستند

طلاب در کمک رسانی به سیل زدگان پیشگام هستند
حجت الاسلام والمسلمین کبیریان گفت: طلاب به عنوان رهبران دینی جامعه در کمک رسانی به سیل زدگان پیشگام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درخصوص اهمیت کمک های نقدی و معنوی طلاب به آسیب دیدگان سیل اخیر گفت: همه اقشار جامعه موظف هستند نسبت به کمک رسانی و جبران خسارت های ناشی از حوادث سیلاب های اخیر در کشور وارد صحنه عمل شوند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز تاکید کردند؛ افزون بر اینکه مسؤولان باید برای جبران خسارتها برنامه ریزی داشته باشند مردم نیز نباید از کمک های خود به مردم آسیب دیده غفلت کنند چرا که کمکهای مردمی نقش عمده ای در برطرف کردن خسارتها دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان با اشاره به کمک های طلاب به سیل زدگان اظهار داشت: کسانی که نقش رهبری جامعه را دارند باید پیشگام در کمک رسانی به مناطق آسیب دیده باشند از این رو طلاب به عنوان رهبران دینی جامعه باید در خط مقدم این کمک رسانی باشند.

وی با تاکید بر اینکه پیشگیری از وقوع حوادث باید تدبیر و مدیریت شود، گفت: وقتی بعد از سالها خشکسالی خداوند نعمت خود را نازل کرد باید تدابیر و آمادگی های لازم برای بحرانهایی مثل سیل از قبل ایجاد می شد. باتوجه به اینکه کشور ما زلزله خیز است و اکنون فصل بارش ها است قاعدتا مسؤولان باید به موضوع پیشگیری اهمیت بدهند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: از هر زمان تدبیر و پیشگیری را شروع کنیم از همان جا سود کردیم و جلوی ضرر بیشتر را گرفتیم بنابراین مسؤولان در بخشهای مختلف به ویژه بخش اجرایی کشور با همدلی و اتحاد برای جبران خسارت ها تلاش کنند و از کمک های مردم که به بهترین وجه همکاری خود را نشان دادند، استفاده کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان تاکید کرد: مسؤولان تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا برای بارش های آینده آمادگی داشته باشند تا این بارش های الهی تبدیل به نعمت شود و خسارتی در پیش نداشته باشیم./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات