۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۶۰۱۲۵۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بیانیه گام دوم انقلاب باید «مفاتیح التمدن» ما باشد

بیانیه گام دوم انقلاب باید «مفاتیح التمدن» ما باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که بیانیه گام دوم انقلاب مفاتیح التمدن و سعادت ما در بخش‌های مختلف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در نشست با شماری از مسؤولان استانی، با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که اخیراً از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه افتخارات گذشته را ترسیم و امید به آینده را مطرح کرده‌اند و جوانان این مرز و بوم را خطاب اصلی خود قرار داده‌اند که این نشان‌دهنده امید ویژه رهبری به جوانان است.

وی با تأکید بر اینکه بر این اساس باید جوانان با نقش‌آفرینی ویژه خود در شئون مختلف ازجمله در بخش اقتصاد جلوی محاصره اقتصادی دشمن را بگیرند، افزود: افزون بر این جوانان کشور این استعداد و ظرفیت را دارند که در جنگ تبلیغاتی به قلب دشمن بزنند و این تجربه و توانمندی را بارها اثبات کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امروز باید جوانان پایگاه‌های تبلیغات دشمن را نشانه بگیرند، گفت: اکنون برخی مراکز فساد و شبهه تبلیغ می‌کنند و جوانان می‌توانند این محاصره تبلیغاتی را بشکنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی خطاب به جوانان افزود: باید ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید؛ زیرا این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد است.

امام جمعه بجنورد گفت: بیانیه گام دوم انقلاب نفس تازه‌ای به ملت و امید دیگری به جوانان بخشیده است؛ ازاین‌رو امید می‌رود در چهل ساله دوم انقلاب با حضور جوانان در صحنه و تجربه بزرگ‌سالان، مدیریتی جوانانه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: با تأکید بر اینکه نباید اقدام در قبال بیانیه گام دوم انقلاب مانند بیانیه‌های دیگر باشد، افزود: این بیانیه سند بالادستی بوده و نباید لبیک به آن به برگزاری چهار همایش و چند فعالیت نمایشی خلاصه شود.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: باید این بیانیه در سر صف مدارس ما خوانده شده و در دانشگاه‌ها هم از سوی اساتید و دانشجویان پیگیری شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که بیانیه گام دوم انقلاب مفاتیح التمدن و سعادت ما باشد، اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب درواقع کلیدهای سیاست، تمدن، مدیریت، امور فرهنگی و ... ملت و نظام اسلامی بوده و باید مفاد بندهای هفت‌گانه آن با جدیت پیگیری شود./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات