۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۰۰۹۹۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مدیران پاسخگوی مردم باشند

مدیران پاسخگوی مردم باشند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند که در دوران مسؤولیت خود چه اقدامی انجام دادند و کسانی که مدیریت بد داشتند سبب انحطاط جامعه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهید اظهار داشت: انسان‌ها با هم متفاوت هستند و رمز آن نیز این است که برخی از انسان‌ها به شناخت و معرفت جهان هستی، شناخت خویشتن، شناخت مبدأ، شناخت معاد و شناخت وظیفه دست پیدا کردند و حرکتی از مبدأ به مقصد برابر نقشه راهی که خداوند برای بندگانش داده، انجام می‌دهند.

وی گفت: انسان‌ با این بینش هیچ کارش تکراری نیست البته شاید کار امروز از جهت انجام وظیفه با دیروز و فردا مشابه باشد اما تکرار نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: چنانچه انسان به سیر الی الله دست نیافت نه از آینده و نه از گذشته چیزی فهمیده است؛ آن کسی که به یاد خداوند متعال باشد به هدف خود رسیده اما اگر کسی از یاد خدا بازماند دچار زندگی تنگ می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: این همه جنایت و قتل و عام در جهان، دزدی‌ها، حقوق‌های نجومی، حرص و طمع و مظلوم کشی به دلیل همین فرهنگ و زندگی تنگ است.

وی ادامه داد: برخی‌ها فکر می‌کنند تمام هستی در لقمه چرب و استراحت نرم خلاصه می‌شود بنابراین هر چه مزاحم ببیند از بین می‌برد و این نوع انسان از بدترین نوع حیوانات است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: این دنیا و تفکر تنگ مانند مُردار است؛ خصوصیات انسان در اندیشه‌اش است و آن کسی که به ایمان باشد بیشتر به وظیفه‌اش توجه دارد تا به صندلی‌اش اما آن کسی که ایمان ضعیف دارد و به دنبال مال دنیا است فقط به صندلی خود توجه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: مسؤولان چقدر به فکر مردم هستند و چقدر در جهت افکار، اخلاص، عفت و ارزش‌های فرهنگی مردم سرمایه‌گذاری می‌کنند؟

وی افزود: مسؤولان باید پاسخگوی مردم باشند که در دوران مسؤولیت خود چه اقدامی انجام دادند و کسانی که مدیریت بد داشتند سبب انحطاط جامعه می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بالاترین اندیشه تفکر ایمانی است، گفت: انسان در گرو اندیشه است و اگر اندیشه خوب باشد تمام امور درست خواهد شد./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات