۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۰۰۸۷۹
رییس ستاد مردمی استقبال از نماینده ولی فقیه در استان همدان خبر داد؛

آمادگی مردم همدان برای استقبال باشکوه از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی

آمادگی مردم همدان برای استقبال باشکوه از حجت الاسلام والمسلمین شعبانی
حجت الاسلام صفری گفت: مردم همدان با حضور و اعلام آمادگی برای حمایت از نماینده جدید حضرت آقا در استان همدان دشمنان را بیش از پیش مایوس خواهند کرد.

حجت الاسلام ناصر صفری از اساتید حوزه علمیه در گفت و با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان همدان خاطر نشان کرد: همان طور که مردم عزیزمان مستحضر هستند حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی به عنوان نماینده جدید مقام معظم رهبری در استان همدان معرفی شده اند و جمعه این هفته مراسم تودیع و معارفه وی خواهد بود.

وی افزود: در این مراسم وی از سوی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور معرفی خواهد شد و ان شاءالله این هفته اولین نماز جمعه به امامت وی اقامه خواهد شد.

رییس ستاد مردمی استقبال از نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اولین برنامه حجت الاسلام والمسلمین شعبانی حضور در گلزار شهدا خواهد بود تصریح کرد: روز جمعه این هفته ساعت هفت صبح مسؤولان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام خواهند کرد و پس از آن به جلسه شورای اداری که در استانداری همدان برگزار می شود خواهند رفت.

وی اظهار داشت: ساعت 10 صبح همان روز عموم مردم به ویژه روحانیان و طلاب که در پیشاپیش مردم قرار دارند با حضور در صحن امام زاده عبدالله همدان در تجمعی مردمی به استقبال نماینده جدید حضرت آقا در استان خواهند رفت.

حجت الاسلام صفری سپس به ادامه برنامه ها اشاره کرد و گفت: مردم عزیز استان در تجمعی با شکوه و راهپیمایی با عظمت به همراه شعار و صلوات نماینده رهبر معظم انقلاب و میهمانان را تا حسینیه امام خمینی(ره) برای برگزاری مراسم معارفه عمومی همراهی می کنند.

وی شروع برنامه معارفه را در حدود ساعت یازده عنوان کرد و یادآور شد: حجج اسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی مسؤول دفتر مقام معظم رهبری، مروی مسؤول امور حوزه ها و روحانیت و حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور به عنوان سخنران پیش از خطبه ها به سخنرانی خواهند پرداخت و سپس همزمان با اذان ظهر حجت الاسلام والمسلمین شعبانی خطبه های نماز جمعه را شروع خواهد کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: پیش بینی ما بر این است که اجتماع مردم دارالمومنین همدان به ویژه جوانان عزیز بسیار با شکوه خواهد بود و با این حضور بیعت خودشان را با حکم حضرت آقا نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: از آنجایی که یک روحانی جوان، فاضل و اندیشمند که یکی از مفاخر استان عالم خیز همدان است و مفتخر به نمایندگی رهبری شده جوانان باید با حضور پرشورتر خود از رهبر معظم انقلاب به خاطر این انتخاب تشکر کنند.

حجت الاسلام صفری حضور جوانان را دارای پیام بزرگی دانست و گفت: پیام این حضور برای مخالفان و دشمنان ما که چهل سالگی انقلاب را پایان عمر آن می دانستند این است که نسل جدید نه تنها با انقلاب بیگانه نیست بلکه می تواند آرمان گرا تر و انقلابی تر از نسل گذشته سکان هدایت انقلاب را در دست بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم همدان نیز با حضور خود و اعلام آمادگی برای حمایت از نماینده جدید حضرت آقا در استان همدان دشمنان را بیش از پیش مایوس خواهند کرد.

حجت الاسلام صفری با اشاره به این که آیت الله طه محمدی در آخرین نماز جمعه خود نیز تاکید بر استقبال با شکوه از نماینده جدید داشت یادآور شد: امیدواریم این هفته نماز با شکوه و وحدت بخش جمعه به امامت حجت الاسلام والمسلمین شعبانی زمینه ساز یاس دشمنان شود.

وی در پایان با دعوت از اصحاب رسانه برای پوشش این اجتماع بی نظیر خاطرنشان کرد: ان شاءالله انعکاس این حضور مردمی از سوی اصحاب رسانه به نوعی باشد که فردای برگزاری نماز جمعه بازتاب آن را در خشم دشمنان ببینیم./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات