۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۶۰۰۸۳۰
نوبخت خبر داد؛

سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در مسکن خراسان جنوبی

سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی در مسکن خراسان جنوبی
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مبلغ 500 میلیارد تومان نیز در بخش مسکن استان سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون رئیس جمهور شب گذشته در نشست با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: طی یک برنامه کوتاه مدت دو ساله مبلغ 706 میلیارد تومان در اختیار حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری استان گذاشته می‌شود.

وی گفت: همچنین در مجموع سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ 2 هزار و و 400 میلیارد تومان برای توسعه خراسان جنوبی و زیرساخت‌های آن کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به زیرساخت‌های استان، افزود: زیرساخت‌های استان نیاز به توسعه دارد و برای توسعه آن نیز مبلغ 940 میلیارد تومان طی دو سال هزینه می‌شود.

نوبخت با بیان اینکه 560 میلیارد تومان از این مبلغ تنها برای دوبانده شدن راه‌ها و راه آهن استان است، تصریح کرد: همچنین مبلغ 500 میلیارد تومان نیز در بخش مسکن استان سرمایه گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموع تعداد 10 هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و مددجویان کمیته امداد طی یک سال آینده در استان اجرایی و عملیاتی می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: برنامه‌های ما باید متناسب با زمان و مکان باشد و سازمان برنامه و بودجه نباید تنها از مشکلات خود بگوید.

نوبخت با بیان اینکه در شورای اقتصاد رقم خرید تضمینی گندم از یک هزار و 470 تومان به یک هزار و 700 تومان افزایش یافته است، اظهار کرد: طرح‌های ارائه شده توجیه دار باشد می‌توان تسهیلاتی را به استان پرداخت کرد.

وی خطاب به نمایندگان مجلس در استان گفت: در آیات و روایات قرآنی وجود دارد که با کلمات احسن با همدیگر حرف بزنید و به جای تحقیر همدیگر را تشویق کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: حتی در زمان مجادله نیز باید کلمات احسن حرف زد و با نحوه بیان بهتری می‌توان با همدیگر صحبت کرد و نیاز به تحریک فرد مقابل نیست./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات