۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۲۷۸
نماینده ولی فقیه در گیلان:

رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم جزء اولویت های دولت باشد

رسیدگی به مطالبات و مشکلات مردم جزء اولویت های دولت باشد
امام جمعه رشت بر ضرورت تلاش دولت برای عمل به وعده ها و برنامه ها تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مطالبات و مشکلات به حق مردم باید جزء اولویت های دولت و مسؤولان قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک حلول ماه رجب، از این ماه به عنوان ماه دعا و نیایش یاد کرد و گفت: رجب و شعبان فرصتی برای آماده سازی جهت ورود به ماه میهمانی خداوند متعال است.
 
وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت رفع مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران تأکید کرد و افزود: شایسته است مسؤولان در رسیدگی به این خانواده ها تلاش های بیشتری انجام دهند.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به انتصاب ریاست جدید قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و این انتصاب را گامی مثبت در جهت تحقق عدالت و مبارزه با فساد در کشور دانست و گفت: به طور حتم حضور ریاست جدید دستگاه قضا نوید بخش رخدادهای جدیدی در این دستگاه مهم خواهد بود.
 
امام جمعه رشت در ادامه بر ضرورت پاکسازی و مسدود کردن برخی روزنانه ها در دستگاه قضا تأکید کرد و گفت: ریاست جدید دستگاه قضا باید در دوره جدید مدیریت خود با این گونه روزنه ها برخورد جدی کند.
 
وی همچنین بر لزوم پاک سازی برخی قضات در دستگاه قضا با دقت و سرعت هر چه بیشتر تأکید کرد و بیان داشت: برخی باندهای داخلی و خارجی با زد و بندها آشنا هستند و موجب طولانی شدن پرونده های به حق مردم می شوند.
 
امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود بر ضرورت قانون مداری قضات تأکید کرد و گفت: امیدواریم در دوره جدید مدیریت دستگاه قضا روند رسیدگی به پروند های مردم شتاب بیشتری بگیرد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سفر دو روزه رییس جمهور به گیلان اشاره کرد و افزود: رسیدگی به مطالبات و مشکلات به حق مردم باید جزء اولویت های دولت و مسؤولان قرار گیرد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات