۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۰۰۱۷۳
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مکتب‌های الهی مسلح به علم و تقوا و حافظ و عامل به قرآن هستند

مکتب‌های الهی مسلح به علم و تقوا و حافظ و عامل به قرآن هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ارتش مکتبی هیچگاه برای منافع شخصی و احزاب مبارزه نمی‌کند و مکتب‌های الهی مسلح به علم و تقوا و حافظ و عامل به قرآن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار کاروان قرآنی عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی بر خلاف سایر ارتش‌‌ها بر اساس بصیرت‌های فکری و اندیشه‌های باز و ایمان سلاح برمی‌دارد.

وی گفت: ارتش‌ مکتبی در پای عقیده خود ایستادگی می‌کند و برای اجرای عدل و حق تلاش می‌کند و به دنبال سلطه گری و سرکوب دیگر نظام‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ارتش مکتبی هیچگاه برای منافع شخصی و احزاب مبارزه نمی‌کند و مکتب‌های الهی مسلح به علم و تقوا و حافظ و عامل به قرآن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مردم برکت و امنیت به ارمغان می‌آورد و این برای ملت ایران لذت بخش است.

وی ادامه داد: اقداماتی که صورتی می‌گیرد برای کمک به مظلومان است و امروز یگانگی فرهنگی ارتش در جهان می‌درخشد و باید پرسنل ارتش قدر جایگاه خود را بداند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات