۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۱۶۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سازش نکردن با دشمنان یک جهاد است

سازش نکردن با دشمنان یک جهاد است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه سازش نکردن با دشمنان یک جهاد است، گفت: دشمنان در هر جایی که سستی ببینند نفوذ می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار اعضای شورای مرکزی اتحادیه انجمن مستقل دانشگاه بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس فطرت انسان بنا نهاده شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی دیگر به قبل برنمی‌گردد و با جنگ نظامی نمی‌توان این انقلاب را از بین برد و هیچگاه فکر و عقیده انسان را نمی‌توان نابود کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنی دشمنان مربوط به امروز نیست بلکه از دوران پیامبران و ائمه اطهار(ع) نیز این دشمنی‌ها بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برخی از حکومت‌ها مانند بنی امیه با نفوذ خود بسیاری از مردم را قتل و عام کردند و انسان‌ها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند.

وی با بیان اینکه اسلام دین عدالت است، ادامه داد: باید در این دوران که همه جا را گرد و غبار فرا گرفته تشخیص حق از باطل سخت است و باید با بصیرت حق را انتخاب کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی‌ از افراد در هر جامعه‌ای هستند که به دلیل سستی در عقیده با دشمنان معامله می‌کنند و وقتی این معامله صورت گیرد زمینه طمع دشمنان نیز فراهم می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه سازش نکردن با دشمنان یک جهاد است، اظهار کرد: دشمنان در هر جایی که سستی ببینند نفوذ می‌کنند و اگر از فرهنگ بیگانگان اطاعت نکنیم دشمنان نیز نمی‌توانند کاری را انجام دهند./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات