۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۵۹۹۹۶۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دنبال هر چیزی غیر از خداوند رفتن خیال است

دنبال هر چیزی غیر از خداوند رفتن خیال است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دنبال هر چیزی غیر از خداوند برویم خیال است و واقعیت ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در چهارمین اجلاس استانی نماز اظهار داشت: خداوند انسان را به عنوان اشرف مخلوقات آفریده است.

وی گفت: عشق با حُسن پیوند ناگسستنی دارد و اگر حُسن غیر اختیاری باشد آن را حمد نمی‌کنند بلکه آن را مدح و توصیف می‌کنند اما حُسن اختیاری را حمد می‌گویند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دنبال هر چیزی غیر از خداوند برویم خیال است و واقعیت ندارد و تنها کسانی که با داشتن ایمان به دنبال خداوند رفتند از سرمایه حیات سود بردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خوشابحال کسانی که اهل نماز و عشق و توجه به خداوند هستند و اندیشه خود را مطهر به قرآن و دعا می‌کنند.

وی با بیان اینکه زیبایی هیچ کسی مال خودش نیست چرا که اگر این زیبایی مال او بود باقی می‌ماند، ادامه داد: رنگ‌ها منشأ زیبایی هستند و اگر تمام اشیا را در هر چهره‌ای به یک مکان تاریک محض ببریم همه سیاه می‌شود اما وقتی نور می‌آید زیبایی هم با خود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خود شی به تنهایی زیبا نیست بلکه نور با انعکاس خود زیبایی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: عمر انسان که بزرگترین سرمایه است را نباید ضایع کرد اما برخی از راه‌های شیطانی مانند باغ، پول و خانه ما را محاصره می‌کند.

گفتنی است؛ در پایان این اجلاس از 45 نفر از فعالان نماز استان خراسان جنوبی تقدیر و تجلیل شدند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات