۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۵۹۸۴۴۶
لاریجانی:

مرحوم آیت الله مومن حامی کیان انقلاب بود

مرحوم آیت الله مومن حامی کیان انقلاب بود
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم آیت الله مومن قمی در ۴۰ سال انقلاب اسلامی هموراه از کیان انقلاب حمایت کرد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز شنبه چهارم اسفندماه سال ۹۷ در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی پارلمان گفت: ضایعه درگذشت آیت الله محمد مومن قمی را به مردم قم، حوزوه‌های علمیه، مراجع تقلید و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: مرحوم آیت الله مومن السابقون در انقلاب بودند و همواره خود را یار امام راحل (ره) و رهبر انقلاب اسلامی می‌دانستند. این عالم مجاهد در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از کیان انقلاب حمایت کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مرحوم آیت الله قمی در مسؤولیت‌های مختلف بیان داشت: مرحوم آیت الله مومن در زمانی که در شورای نگهبان حضور داشت با دقت فراوان به مسؤولیت خود عمل کرد.

لاریجانی اظهار داشت: مرحوم آیت الله مومن در حوزه‌های علمیه به تربیت شاگردان بسیاری همت گمارد و می‌توان وی را یکی از ارکان استوار حوزه‌های علمیه نامید.

رییس مجلس شورای اسلامی در پایان و با آروزی علو درجات از درگاه الهی برای این عالم مجاهد گفت: بدون شک ضایعه درگذشت این فقیه فقید یک ضایعه بزرگ برای تمام حوزه‌های علمیه است. /۸۵۶/پ202/ق
ارسال نظرات