۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۹۸۴۱۵
امام جمعه موقت شهرکرد:

نقشه های دشمن با پایداری ملت و همراهی مسؤولان خنثی می شود

نقشه های دشمن با پایداری ملت و همراهی مسؤولان خنثی می شود
حجت الاسلام فاطمی گفت: دشمن می خواهد ملت پناهگاهی نداشته باشد که قطعا با پایداری و بیداری ملت، همراهی مسؤولان و مردم نقشه‌ها نقش بر آب خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام سیدابوالحسن فاطمی، امام جمعه موقت شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که به میزبانی مصلای بزرگ این شهر برگزار شد، با اشاره به بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در آستانه گام دوم انقلاب، این بیانیه را سراسر غرورآفرین دانست و گفت: به جرأت می‌توان گفت متن پر محتوای این پیام راهبردی بهترین و کامل‌ترین متن در ۴۰ سال گذشته است که به خوبی توانسته نقشه راه آینده نظام را ترسیم کند.

وی این بیانیه راهبردی را الهام گرفته از خطبه ۳۱ نهج البلاغه بیان کرد و افزود: در خطبه ۳۱ نهج البلاغه، حضرت امیر (ع) به بهانه وصیت نامه، همه تجربیات و افکار راهبردی خود را مطرح می‌کند و دقیقا در بیانیه رهبری نیز چنین اتفاقی رخ داد.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه بیانیه راهبردی رهبر فرزانه انقلاب چکیده افکار و تجربیات پر عمق ایشان است، خاطرنشان کرد: باید ابعاد مختلف این بیانیه راهبردی تبیین و به خوبی برای عموم مردم خصوصا نسل جوان تشریح شود و این از ضرورت‌ها است.

خطیب موقت شهرکرد با اشاره به اینکه سرنوشت کشور به دست جوانان رقم خواهد خورد، ادامه داد: نسل جوان، نسل انعطاف پذیر جامعه است؛ باید همه ارکان نظام از رأس تا ذیل، از آموزش و پرورش تا دانشگاه و تمامی مربیان، قشر جوان را به بصیرت و طهارت سوق دهند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی به دنبال انحراف جوانان در کشور هستند، تصریح کرد: به یقین این افراد یا عامل بیگانه و یا فریب خورده بیگانه هستند که می‌خواهند جوانان را به خاک سیاه بنشانند.

حجت الاسلام فاطمی، گسترش ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های دینی در جامعه را لازم و ضروری دانست و ادامه داد: به یقین تنها در سایه معنویت می‌توان به رشد و کمال و سعادت واقعی دست پیدا کرد که در این بین نقش جوانان کلیدی است.

وی با تأکید بر اینکه مهمترین رسالت امروز جوانان این است که به سمت امور دینی حرکت کنند که این مهم نیز با مطالعه و تحقیق محقق می‌شود، ابراز کرد: جوانان مؤمن و رشید انقلابی در کشور بسیار هستند، اما گاهی اوقات مشاهده می‌شود برخی از جوانان و فرزندان ملت اهل مطالعات دینی نیستند که لازم است جوانان به مطالعات دینی توجه بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه دشمن در مقام نابودی نظام اسلامی است و در این بین دست به هر اقدامی می‌زند، گفت: دشمن در فضای مجازی تبلیغاتی را علیه مرجعیت و رهبری به راه انداخته تا این جایگاه وجود نداشته باشد، آن‌ها قصد دارند ملت پناهگاهی نداشته باشد که قطعا با پایداری و بیداری ملت، همراهی مسؤولان و مردم نقشه‌ها نقش بر آب خواهد شد./۹۴۵۷/پ202/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات