۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۵۹۶۶۵۴
امام جمعه قرچک:

شهدای انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت بخشیدند

شهدای انقلاب اسلامی به مردم ایران عزت بخشیدند
حجت الاسلام اسماعیلی گفت: شهدای انقلاب اسلامی عزت را به مردم ایران بخشیدند و به ما عظمت دادند و ما را در این دنیا سرفراز و دشمن را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه قرچک امشب در دیدار خانواده معظم شهیدان دوران دفاع مقدس با ابراز اینکه سربلندی امروز ما از مؤمنین و شهدا است، گفت: شهدای انقلاب اسلامی عزت را به مردم ایران بخشیدند و به ما عظمت دادند و ما را در این دنیا سرفراز و دشمن را محکوم کردند.

وی ادامه داد: خوش به سعادت شهدایی که از سوی خدا برگزیده شدند، در مسیر حق، دفاع از مردم و مبارزه با رژیم ستمشاهی و استکبار به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

استاد حوزه با ابراز اینکه شهدای انقلاب اسلامی پیشگامان مبارزه با استکبار هستند، افزود: آنان در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی جان خود را فدا کردند، عزت و اعتبار امروز ما حاصل خون پاکی است که شهدا در جهت ارزش‌های والای نظام تقدیم کردند.

امام جمعه قرچک با ابراز تأسف نسبت به رفتار برخی که قدردان خون شهدا نیستند، بیان کرد: عده‌ای طوری وانمود می‌کنند که انگار امنیت و آسایش امروز به خودی خود محقق شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک با ابراز اینکه یقیناً هیچ جایگاه و مقامی نیست که بدون جانفشانی شهدا به دست ما رسیده باشد، تصریح کرد: از این رو لازم است تا در این ایام ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی همه مسؤولین قدردان شهدا، جانبازان و خانواده آنان باشند، چرا که آن‌ها از سلامتی و جان و مال و ناموس خود گذشتند تا دست دشمن به خاک و ناموس ما نرسد.

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با توصیه به همه کارگزاران نظام اسلامی، گفت: باید به دیدار همه خانواده شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس رفت، اگر دیر بجنبیم شاید فردا حسرت این روز‌ها را بخوریم./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات