۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۹۶۳۰۳
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اقتدار بین المللی ایران مهمترین دستاورد انقلاب است

اقتدار بین المللی ایران مهمترین دستاورد انقلاب است
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب، گفت: مهمترین آنها اقتدار بین المللی و امنیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، بعداز ظهر امروز در دیدار کارکنان و فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان به رژه همافران و نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: این روز را می توان روز پیروزی مردم ایران و یأس و ناامیدی دشمنان نام گذاری کرد.

وی با اشاره به باور ملت ایران در راستای پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در آن روزها با وجود اینکه امکاناتی نداشتیم، ایمان مردم و نیروهای مسلح موجب پیروزی شد و کشور را از چالش ها نجات داد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه امروز نیز دشمنان باور نمی کردند انقلاب چهلمین سال خود را جشن بگیرد، خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمن امروز در اوج اقتدار چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن می گیریم.

وی باور مردم را رمز موفقیت در برابر مشکلات خواند و گفت: همین ایمان قلبی و باور مردم موجب شده است که در برابر مشکلات اقتصادی نیز مقاومت کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت ملی و اقتدار بین المللی جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین دستاوردها است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن در زمینه های مختلف همچون ترورها، جنگ تحمیلی، کودتا، داعش و فتنه ۸۸ برای ایجاد ناامنی در کشور افزود: ارتش و نیروهای مسلح ما جلوی این توطئه ها را گرفت و امنیت کشور حاص تلاش آنان است.

امنیت ما تکیه بر قدرت الهی و معنویت دارد

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی یادآور شد: ایمان و معرفت دینی، پیشرفت های علمی، فناوری، هسته ای و نظامی، وحدت، اتحاد و یکپارچگی مردم و ولایت و رهبری از عناصر مهم امنیت و اقتدار کشور ایران اسلامی است.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امروز دشمنان از اقتدار و قدرت ایران می ترسند و با وجود توطئه های مختلف در طول سال های عمر انقلاب نتوانستند یک وجب از خاک کشور را تجزیه و یا اشغال کنند./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات