۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۵۹۵۸۹۴
رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران:

ملت ایران 22 بهمن ماندگاری را رقم خواهند زد

ملت ایران 22 بهمن ماندگاری را رقم خواهند زد
آیت الله رشاد گفت: ملت ایران به خاطر حرف های بی ربط ترامپ، رییس جمهور مغرور آمریکا، در راهپیمایی 22 بهمن بینی او را به خاک خواهند مالید.

آیت الله علی اکبر رشاد رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و وظیفه تبلیغی طلاب در این زمینه، گفت: مردم همیشه پیش از ما طلاب در همه صحنه ها و عرصه ها حضور داشته و دارند.

وی افزود: این حضور مردم است که علما، طلاب، مسؤولان و مقامات را به صحنه می‌کشاند در واقع حضور مردم سبب حضور طلاب و مسؤولان می‌شود؛ چهل سال است که مردم با حضور خود در عرصه های سرنوشت ساز و خطیر، دوام و تکامل انقلاب اسلامی را تضمین کرده‌اند.

رییس شورای سیاست گذاری حوزه علمیه استان تهران ابراز داشت: ملت ایران بدون آنکه مقام یا مسؤولی از آنها چیزی خواسته باشد به وظیفه خودشان آگاه هستند اما امسال به خاطر حرف بی ربطی که رییس جمهور آمریکا زده است (ترامپ: انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌‌بیند.) با وجود آن، بینی کذایی او را به خاک خواهند مالید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران سابقه خوبی در به خاک مالیدن بینی افراد و گروه‌های مغرور در طول تاریخ دارند؛ به همین علت امسال بسیار پرشورتر از سال‌های قبل در صحنه حضور خواهند یافت و یک ۲۲ بهمن ماندگاری را ان شاءالله رقم خواهند زد./۹۶۹/ت302/ب1

محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات