۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۹۵۶۳۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اندیشه و تفکر فاطمی در جهان گسترش یافته است

اندیشه و تفکر فاطمی در جهان گسترش یافته است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: امروز اندیشه فاطمی گسترش یافته و جهان گیر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش بزرگ طلایه داران فاطمی که در مصلی(هیات ابوالفضلی) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: امروز اندیشه فاطمی گسترش یافته و جهان گیر شده است.

وی گفت: تفکر فاطمی در سراسر عالم وجود دارد و پرچم انقلاب اسلامی و پرچم اهل بیت(ع) در بلندای قله‌های عالم به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب الهی بود و معجزه قرن است، افزود: امام راحل فرمودند ما برای ایجاد انقلاب سه هدف داشتیم که سرنگونی رژیم پهلوی، برپایی نظام جمهوری اسلامی و رسیدن پرچم نظام به دستان امام زمان(عج) بوده که تاکنون دو هدف اول محقق شده و پرچم نیز بعد از من به دستان امام زمان(عج) می‌رسد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: انقلاب با مردم و برای مردم شکل گرفت و پشتوانه مردمی و رهبری امام راحل یکی از دلایل پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام در بقای انقلاب اسلامی موثر است و امروز انقلاب اسلامی محدود به ایران اسلامی نیست بلکه در تمام جهان گسترش یافته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی رویش‌های بسیاری داشته که امروز همین رویش‌ها به مردم در نقاط مختلف خدمت رسانی می‌کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات