۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۵۹۵۴۲۹
امام جمعه اسفراین:

مشکلات اقتصادی ناشی از غیظ دشمن خارجی و غفلت مدیران داخلی است

مشکلات اقتصادی ناشی از غیظ دشمن خارجی و غفلت مدیران داخلی است
امام جمعه اسفراین گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در کشور ناشی از غیظ و توطئه دشمنان بیرونی و غفلت مدیران داخلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام قدیر محمدیان، امام جمعه اسفراین، عصر امروز در نشست ستاد گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، با تأکید بر خدمات‌رسانی خالصانه و صادقانه به مردم، اظهار کرد: مردم ما همواره پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه بوده و هستند؛ ازاین‌رو شایسته دریافت خدمات بهتری هستند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی برآمده از توطئه‌های دشمنان بیرونی و خائنان داخلی و غفلت مدیران ناکارآمد است، افزود: دهه پنجم انقلاب اسلامی دهه مطالبه گری و تصفیه مدیران ناکارآمد و ایجاد مدیریت متمایز انقلابی خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدیان معیشت، بازار و اقتصاد را نقطه هدف و تیررس توطئه‌ها و دسیسه‌های بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: دولتمردان باید بیش از پیش منویات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهند.

وی تصریح کرد: اگرچه در طول این سال‌ها مردم ما توانستند با همه فشار دشمن در بخش‌های مختلف، جنگ و تحریم را پشت سر گذاشته و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند؛ اما این مقاومت مردمی باید مسؤولیت و وظیفه متولیان و مدیران را دوچندان کند.

حجت‌الاسلام محمدیان خطاب به مسؤولان، اظهار کرد: واقعیت این است که بهتر از این هم می‌شود کار کرد؛ چراکه حق با مردم بوده و آن‌ها ولی‌نعمتان ما هستند.

وی افزود: مسؤولان باید مراقب موانعی باشند که مردم را رنج می‌دهد؛ زیرا امتیاز طلبی در تجارت و تسهیلات مالی و گرایش به اشرافیت بعضی از مسؤولین، مردم را رنج می‌دهد و مانع بهبودی معیشت مردم است.

حجت‌الاسلام محمدیان با تأکید بر اینکه در هیچ زمینه‌ای ازجمله در مسائل مالی نباید هیچ‌گاه به برنامه‌ها و توصیه‌های غربی‌ها اعتماد کرد، اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که اگر دشمن مسئله صلح و امنیت را مطرح می‌کند دروغی بیش نیست؛ زیرا نمونه‌های مختلفی را در این زمینه مشاهده کرده‌ایم که علی‌رغم سازش با جبهه استکبار، باز هم خاک این کشورها از سوی مستکبران اشغال شده است.

امام جمعه اسفراین از اقشار مختلف مردم و مسؤولان خواست تا در تمامی زمینه‌ها ضمن مشورت و حمایت‌های بی‌دریغ، با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند تا کشور از این پیچ تاریخی و گردنه سرنوشت‌ساز با موفقیت و سربلندی عبور کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات