۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۵۹۴۹۱۷
استاد حوزه علیمه:

استقلال و آزادی ابزاری برای رسیدن به تعالی است

استقلال و آزادی ابزاری برای رسیدن به تعالی است
استاد حوزه علیمه با بیان اینکه استقلال و آزادی ابزاری برای رسیدن به تعالی است، گفت: در چهل سالگی انقلاب باید ببینیم چقدر به اهداف رسیده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مصطفی کرمی، استاد حوزه علمیه، ظهر امروز در همایش طلایه داران فاطمی که با حضور مداحان و مدیران هیأت های مذهبی برگزار شد، گفت: انقلاب ما آرمان ۱۲۴هزار پیامبر بود.

وی با بیان اینکه به گفته امام راحل انقلاب ما انفجار نور بود، افزود: این شجره طیبه به دست امام راحل کاشته شد و به درختی تنومند تبدیل شد و میوه اش در کره زمین کام مردم را شیرین کرد.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه گرچه شعار استقلال، آزادی، جمهوریت، نفی وابستگی و تعلق داده ایم، گفت: هیچکدام هدف نظام اسلامی نیست و در نظام اسلامی آنچه مطرح است فلسفه بعثت انبیا است.

وی خاطرنشان کرد: اگر از استقلال و آزادی دم می زنیم برای تحقق بستری برای رشد و تعالی است، آزادی و استقلال ابزار و وسیله است هدف نیست.

حجت الاسلام کرمی با بیان اینکه انبیا آمده اند تا بشر را به مقام قرب برسانند، خاطرنشان کرد: اکنون در چهل سالگی انقلاب باید ببینیم چه اندازه به اهداف نزدیک شده ایم.

استاد حوزه علمیه در پایان بیان کرد: امروز مفتخریم در دورانی زندگی می کنیم که احکام و قانون ما بر اساس جمهوری اسلامی اداره می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات