۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۵۹۴۵۰۴
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

مشکلات کشور با تبعیت از رهبری حل می‌شود

مشکلات کشور با تبعیت از رهبری حل می‌شود
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا راه حل مشکلات نیست، گفت: تبعیت از ولایت ضامن شکست استکبار و حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس، شب گذشته در مسجد غدیر گفت: خداوند در قرآن کریم به دو نوع ولایت اشاره می کند.

وی درباره نخستین نوع که ولایت الهی است، ادامه داد: مومنان تحت لوای ولایت الهی قرار می گیرند. کسی که تسلیم ولایت الهی است از ظلمات خارج و وارد نور می شود؛ سخن و مسیر الهی نور است انسانی که به نور الهی وصل می شود نور او را فرا می‎گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی در ادامه با اشاره به اینکه کفار زیر چتر طاغوت و ظلمت قرار دارند، ابراز کرد: کسی که زیر چتر طاغوت قرار بگیرد مومن نیست کافر است، انسان مومن هرگز زیر بیرق طاغوت نمی رود، کسی که وصل به طاغوت شد از مسیر مستقیم الهی خارج و وارد ظلمت و گناه می شود و این دومین نوع ولایت است که خداوند در قرآن بیان می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر ظلمت را به مسیر الهی تبدیل کرد، گفت: انقلاب اسلامی این حرکت را ایجاد کرد تا مردم از سیطره طاغوت خارج شوند و زیر بیرق ولایت الهی قرار گیرند و این مهمترین هدف انقلاب بود.

وی در تفاوت طاغوت و ولی فقیه، بیان داشت: محمدرضا پهلوی با پول همین ملت چند کاخ می ساخت در حالی که امام راحل یک ریال از حکومت حقوق نمی گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی درباره مقایسه علم و آگاهی طواغیت و ولایت الهی، گفت: علم اولیای الهی و جانشینان ایشان به علم بی انتهای الهی وصل است در حالی که هیچ یک از طواغیت چنین علمی ندارند؛ آن روزی که داعش به سوریه حمله کرد همه گفتند سوریه سقوط می کند ولی رهبر معظم انقلاب فرمودند: سوریه سقوط نمی کند، این تفاوت رهبر دینی و طاغوت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه خداوند به واسطه رهبران دینی مردم را از آلودگی ها پاک کرد، گفت: جامعه اگر به حق دعوت شود و مردم پشت سر رهبر الهی حرکت کند قدرتی پیدا می کند که با دست خالی هم می تواند شاه را از کشور بیرون کند.

وی ادامه داد: اگر ملتی زیر چتر خداوند قرار بگیرد طاغوت نابود، صدام و استکبار جهانی در توطئه فرهنگی و نظامی و بزودی در میدان اقتصادی شکست می خورد. اطاعت از ولی فقیه پیروزی ملت ایران را در برابر استکبار جهانی قطعی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی افزود: اگر مسؤولان کشور به جای مذاکره با آمریکا با خداوند مذاکره می کردند امروز ما با این مشکلات روبرو نمی شدیم؛ حضرت فاطمه(س) چون به خداوند وصل بود فاطمه شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات