۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۵۹۳۹۱۸
آیت الله نوری همدانی:

آماری که توسط برخی مسؤولان ارائه می شود با واقعیت سازگاری ندارد

آماری که توسط برخی مسؤولان ارائه می شود با واقعیت سازگاری ندارد
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که آماری که توسط برخی مسؤولان ارائه می شود با واقعیت سازگاری ندارد، گفت: ارزانی در سفره مردم قابل مشاهده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید  در دیدار سید سعید شاهرخی استاندار همدان با اشاره به این که مسؤولیت پذیری در مملکت اسلامی دارای شرایطی است، گفت: امروز در نظامی زندگی می کنیم که ولایی بوده و پس از قرن ها حکومت استبداد و استعمار به وجود آمده است و توجه ویژه ای به مردم دارد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی هدیه ای از سوی پروردگار است، اظهار داشت: بر اساس آیات قرآن کریم باید هدایای الهی را با قوت و قدرت حفظ کنیم؛ انقلاب اسلامی بسیاری از ارزش های انسانی را برای جامعه به ارمغان آورد و بسیاری از منکرات را از میان برد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به آن معنا نیست که یک عده از کشور خارج شده و عده ای دیگر بر جای آن ها بنشینند، ابراز کرد: کسانی که در مملکت اسلامی مسؤولیت می پذیرند باید مؤمن، متدین و متعهد باشند تا به مردم خدمت کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که اسلام، ولایت فقیه و مردم سه رکن اساسی انقلاب اسلامی هستند، افزود: پیش از انقلاب، دشمن اسلام را به حاشیه رانده بود، اما امام راحل با نهضت خود اسلام ناب محمدی را احیا کردند.

وی با تأکید بر این که ولایت فقیه مردم را از چنگ استبداد نجات داده است، عنوان کرد: امروز در ایران مردم سالاری جلوه گر شده و همه بزرگان بر مسأله توجه مسؤولان به امور مردم تأکید دارند، زیرا این مردم بوده اند که در همه صحنه ها با حضور خود دشمن را شکست داده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که مردم باید ارزانی را در سفره های خود مشاهده کنند، بیان داشت: چند سال است که ما وعده های مختلف و آمارهای گوناگون می شنویم، اما تحولی در جامعه نمی بینیم؛ امروز مردم باید کاهش آمار بیکاری و ارزانی را در زندگی خود احساس کنند.

این مرجع تقلید با تأکید بر این که آمار و ارقامی که توسط برخی مسؤولان ارائه می شود با واقعیت سازگاری ندارد، تصریح کرد: تا کنون هیچکدام از وعده ها تحقق نیافته و ارزانی در سفره مردم قابل مشاهده نیست.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند، قوانین اشکال و نقصی ندارد، بلکه ما در اجرای قوانین با نقص مواجه هستیم؛ امروز همه مسؤولان باید به گونه ای رفتار کنند که در برابر دشمن پیروز بوده و در برابر مردم سربلند باشند./841/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
حسین ثالث موید
ارسال نظرات