۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۹۳۴۷۰
25 دیماه برگزار می شود؛

کرسی آزاداندیشی«هویت مادی روحی انسان از منظر قرآن و الزامات سیاسی پذیرش آن»

کرسی آزاداندیشی«هویت مادی روحی انسان از منظر قرآن و الزامات سیاسی پذیرش آن»
کرسی آزاداندیشی با موضوع «هویت مادی روحی انسان از منظر قرآن و الزامات سیاسی پذیرش آن» در مدرسه علمیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام داودی پور معاون پژوهش مدرسه علمیه امام رضا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع «هویت مادی روحی انسان از منظر قرآن و الزامات سیاسی پذیرش آن» خبر داد و گفت: این کرسی آزاداندیشی با موضوع «هویت مادی روحی انسان از منظر قرآن و الزامات سیاسی پذیرش آن» شنبه 25 دی‌ماه از ساعت 10 صبح در مدرسه امام رضا علیه‌السلام برگزار می‌شود.

حجت الاسلام داودی پور ادامه داد: در این کرسی آزاداندیشی حجت الاسلام والمسلمین محمد عابدی به‌عنوان ارائه‌دهنده و حجج الاسلام محمدتقی سهرابی فر و عبدالصمد تیزچنگ در جایگاه ناقد به‌نقد و بررسی مباحث مطرح‌شده خواهند پرداخت.

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام رضا(ع) بابیان اینکه این حوزه در سال چند کرسی آزاداندیشی با موضوع‌های مختلف برگزار می‌کند، گفت: در این کرسی آزاداندیشی علاوه بر اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) از سایر مدارس نیز حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود آدرس مدرسه علمیه امام رضا(ع) واقع در میدان بهارستان، خیابان شهید مصطفی خمینی، روبروی بیمارستان سپهر با شماره تلفن 33900910 است./813/ت310/ب1

ارسال نظرات