۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۵۹۲۷۲۶
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

دشمن باید از رسیدن به خواسته های خود در کشور مأیوس شود

دشمن باید از رسیدن به خواسته های خود در کشور مأیوس شود
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تأکید کرد که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دشمن باید از این که به خواسته های خود برسد، مأیوس باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از طلاب و اساتید انقلابی حوزه علمیه با حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که تجمع پرشور اساتید انقلابی حوزه یادآور جریان با صلابت 17 دی ماه سال 56 است، گفت: این جریان در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی برای مقابله با حرکت شوم و پلید استعمار که به مرجعیت، حوزه و شخصیت امام راحل توهین کرده بود، شکل گرفت.

وی با بیان این که حضرت آیت الله نوری همدانی همواره از پیش از انقلاب تا کنون علمدار جریان اصیل انقلاب و ولایت بوده است، اظهار داشت: دشمن می پنداشت با توهین به روحانیت و امام خمینی(ره) می تواند جریان انقلاب اسلامی را نابود کند، اما سفره انقلاب به خواست خداوند و نفس رحمانی امام راحل مملکت را درنوردید.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با اشاره به این که حرکت 17 دی ماه سال 56 زمینه احساس تکلیف سایر مردم در شهرهای مختلف را فراهم کرد، ابراز داشت: این جریان زمینه خروج تفاله استعمار و استکبار از کشور و بستر لازم برای ورود نور ولایت به کشور را مهیا کرد.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: پس از آن مقاله شومی که در وهن امام راحل منتشر شد، برخی می گفتند خطاکاران دستگیر شده و همه چیز به نفع روحانیت تمام خواهد شد، از این رو برخی تصور می کردند به کلماتی که شاه القا می کند، می توان اعتماد کرد، اما امام خمینی(ره) با صلابت فرمودند نماینده استکبار و عنصری که این همه بلا و مصیب بر مردم وارد کرده باید از کشور خارج شود.

وی با اشاره به این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دشمن باید از این که به خواسته های خود برسد، مأیوس باشد، تأکید کرد: استقلال و عزت از برکات ورود اسلام به سرزمین ما است؛ امروز خلف صالح امام خمینی(ره)، حضرت آیت الله خامنه ای علم انقلاب را به دست گرفته اند و در همه فراز و نشیب ها، این کشتی نجات را هدایت کرده و آنچه که در قله رفیع هدف امام(ره) بود برای جامعه اسلامی و دنیا تبیین می کنند.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 9

/841/پ202/ق

 

ارسال نظرات