۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۱
کد خبر: ۵۹۲۶۷۸

مردم قم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند

مردم قم با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب همانند سنوات گذشته در 19 دی ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرالله لطفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در دیدار اعضای این شورا با حضرت آیت الله علوی گرگانی اظهار داشت: اگر چه در شهرهای گوناگون یوم الله 9 دی ماه را به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت داریم، مردم قم به پاس بصیرت و پیشگامی مردم این شهر در عرصه نهضت حضرت امام(ره) 10 روز را برنامه دارند.

وی گفت: در سال 1356 به عنوان بصیرت مردم قم آن قیام خونین و تاریخ ساز و شتاب دهنده به انقلاب اسلامی و مقدمه پیروزی و استقرار نظام مقدس دینی، خدا را شاکریم که 40 سال از عمر با برکت نظام اسلامی می گذرد و بسیار بالنده و پرشورتر از قبل علی رغم 40 سال ددمنشی، خیانت، توطئه، جنگ، شبیه خون فرهنگی امروز موفق تر از هر زمان دیگری تأثیرگذار در عرصه بین الملل است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تصریح کرد: از این منظر، بزرگداشت پرشور تر از همیشه ایام الله فجر انقلاب اسلامی و یکبار دیگر یوم الله 22 بهمن و تجدید بیعت با اسلام، امام راحل و انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب و در هر پیچیدن آخرین توطئه ترکیبی و هوشمند نظام سلطه بر علیه نظام مقدس دینی است.

وی افزود: امسال حماسه 9 دی به صورت باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم این شهر در مدرسه علمیه فیضیه بزرگ داشته شد.

لطفی اظهار داشت: مردم عزیز قم به شکرانه این نظام مقدس و نعمت الهی محیا می شوند تا تشرفی به محضر ولی امر مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام المسلمین و حضور در حرم حضرت امام راحل داشته باشند.

وی با بیان این که وجود مراجع عظام تقلید در شهر قم نعمت بزرگی است که باید قدردان این نعمت باشیم، خاطرنشان کرد: شور و اشتیاق اقشار مختلف مردم قم برای حضور در این دیدار وصف نشدنی است و تلاش می‌کنیم که افرادی امسال از استان به دیدار رهبر معظم انقلاب شرفیاب شوند که پیش از این به دیدار ایشان نرفته باشند./822/پ202/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 16
ارسال نظرات