۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۵۹۲۳۶۰
نماینده ولی فقیه در گیلان:

ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه فعالیت دوباره به فتنه گران را نمی دهد

ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه فعالیت دوباره به فتنه گران را نمی دهد
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی گفت: مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی اجازه دوباره فعالیت به فتنه گران را نخواهند داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت رعایت مباحث دینی و اصول اخلاقی در تربیت فرزندان تأکید کرد و گفت: برای تربیت و پرورش فرزندان با آداب اسلامی باید به مبانی دینی توجه ویژه‌ای شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن دهه چهارم انقلاب اسلامی، ضرورت تبیین و تشریح دستاورد‌ها و خدمات انقلاب و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف با استدلال برای مردم را امری ضروری و مهم دانست.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که پیشرفت‌ها و اقدامات ارزشمندی که در چهار دهه اخیر صورت گرفته به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، تصریح کرد: علیرغم همه این پیشرفت‌های صورت گرفته، اما برخی‌ها در داخل و خارج تلاش می‌کنند این خدمات ارزشمند را نادیده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به ریزش‌های صورت گرفته در انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی در کنار ریزش‌هایی که داشته با رویش‌های بسیاری نیز روبرو بوده است، خاطرنشان کرد: مردم ما نباید نگران این ریزش‌ها باشند، چون با رویش‌های ارزشمندی نیز همراه بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی از مسؤولیت‌ها در نظام اسلامی به عنوان امانت در اختیار مدیران کشور یاد کرد و گفت: مدیران و مسؤولان باید تا زمانی که در مسند قدرت حضور دارند از توان خود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که پادشاهان در گذشته ظلم و ستم‌های بسیاری در حق مردم انجام دادند، خاطرنشان کرد: پس از غیبت حضرت ولی عصر (عج) دنیای اسلامی رهبرانی همانند رهبران انقلاب اسلامی نداشته است.

امام جمعه رشت در ادامه سخنان خود عدم تدبیر مسؤولان در بسیاری از امور را به واسطه فرهنگ غیر دینی دانست و تصریح کرد: تعالیم غیر اسلامی باعث ایجاد انحراف خانواده و جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود به موضوع کشف حجاب رضاخانی اشاره کرد و با بیان این که رضا شاه نمونه‌ای از تربیت غیر اسلامی بود که باعث ایجاد انحراف در کشور شد، گفت: رضا شاه به دلیل غرق شدن در فرهنگ غیر اسلامی از زنان چادری نفرت داشت.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود به بصیرت بالای ملت ایران در برخورد با فتنه و بحران‌ها اشاره کرد و با بیان این که مردم به حامیان فتنه اجازه فعالیت نمی‌دهند، تأکید کرد: این مردم با بصیرت و هوشیار اجازه دوباره فعالیت به فتنه گران را نخواهند داد./950/پ210/ب1
ایمانی
ارسال نظرات