۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۹۲۲۱۹
عضو دفتر سیاسی حماس:

بازداشت های سیاسی تشکیلات خودگردان به نفع رژیم صهیونیستی است

بازداشت های سیاسی تشکیلات خودگردان به نفع رژیم صهیونیستی است
عضو دفتر سیاسی حماس ضمن محکوم کردن بازداشت های سیاسی گسترده سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان، تأکید کرد که این اقدامات به نفع رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حسام بدران» عضو دفتر سیاسی حماس با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که «قطب نمای سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان در مسیر اشتباه تنظیم شده است و آنها از قدرت و توانمندی های خود برای بازداشت های سیاسی و تعقیب و پیگردهای امنیتی علیه اقشار مختلف ملت فلسطین استفاده می کنند.»

وی بیان داشت که این بازداشت ها در حالی صورت می گیرد که رژیم صهیونیستی نیز با حملات و بازداشت ها و یهودی سازی و شهرک سازی روزمره، دست به جرم و جنایت علیه ملت فلسطین می زند.

بدران تاکید کرد که ما ضمن محکومیت این حملات و سیاست سرکوبگری سرویس های امنیتی، بر مخالفت با این رویکرد خطرناک که به نفع رژیم صهیونیستی است، تاکید می کنیم.

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد که این اقدامات جز ضعف و دو دستگی نتیجه ای برای ملت فلسطین نخواهد داشت و این در حالی است که ما نیاز مبرمی به وحدت و همبستگی برای مقابله با چالش ها و اقدامات تجاوزکارانه و طرح های صهیونیستی ـ آمریکایی علیه قدس و کرانه باختری و در کل حقوق ملت فلسطین داریم.

گفتنی است که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین طی 2 روز گذشته حملات و بازداشت های خود علیه شهروندان فلسطینی ساکن کرانه باختری را شدت بخشیده و دهها نفر از آنها؛ از جمله تعدادی از اعضا و رهبران حماس را بازداشت کرده اند که در میان آنها دانشجویان و آزادگان فلسطینی هم دیده می شوند./983/ب101/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین 

ارسال نظرات