۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۹۸۲

واکنش مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه به ادعاهای وزیر مشاور دولت امارات

واکنش مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه به ادعاهای وزیر مشاور دولت امارات
مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین بیان داشت که زندان‌بانی ارتش امارات در زندان های آل خلیفه و کشتار مردم بحرین، اقدام خطرناک و بی سابقه‌ای است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «ابراهیم العرادی» مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین در واکنش به اظهارات انور قرقاش وزیر مشاور در دولت امارات اعلام کرد که هزاران شهروند بیگناه بحرینی اعم از مرد، زن و کودک در زندان های رژیم آل خلیفه و با زندان‌بانی ارتش امارات به سر می برند.

مدیر دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین در ادامه بیان داشت: حضور ائتلاف 14 فوریه در بغداد، بیروت، دمشق و دیگر پایتخت های عربی نشان از آزادخواهی نظام های حاکم در این پایتخت هاست.

ابراهیم العرادی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور ائتلاف انقلابیان در کشورهای عربی منطقه، همانگونه که انور قرقاش مدعی شده است، یک اقدام خطرناک وبی سابقه نیست؛ بلکه حضور ارتش امارات در بحرین و قتل و قمع شهروندان این کشور یک اقدام خطرناک و بی سابقه است.

گفتنی است که انور قرقاش، وزیر مشاور در امور خارجه امارات اخیرا در صفحه شخصی خود در توییتر، ضمن محکوم کردن افتتاح دفتر جنبش سیاسی اپوزیسیون بحرین در بغداد معروف به "ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه" تصریح کرد: این  امر یک اقدام "خطرناک و دخالت" در امور داخلی به شمار می‌آید./983/ب902/ف

ارسال نظرات