۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۹۵۷
نماینده مجلس:

عامل شکست فتنه ارتباط قوی مردم و رهبری بود

عامل شکست فتنه ارتباط قوی مردم و رهبری بود
ساداتی نژاد گفت: اندیشکده‌های آمریکایی در بررسی دلایل شکست فتنه ۸۸ به این نتیجه رسیدند که ارتباط بین مردم و رهبری در ایران است که فتنه ۸۸ را با شکست مواجه کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد دوشنبه شب در مراسم نهمین بزرگداشت حماسه ۹ دی که در تالار آزادی دانشگاه کاشان برگزار شد به دستاورد‌های ۹ دی اشاره کرد و گفت: هرچه جلوتر می‌رویم خیانتی که سران فتنه به کشور کردند ابعاد بیشتری از آن شناخته می‌شود.

وی افزود: جدای از هزاران میلیارد تومان خسارت مادی که بر کشور وارد شد بزرگترین خیانتی که به کشور شد شکست اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان بود و این درحالی بود که قبل از فتنه ۸۸ ایران به اندازه‌ای قدرتمند بود که رییس جمهور ایران در مرز رژیم صهیونیستی سخنرانی کرد، اما فتنه ۸۸ سبب شد اقتدار جمهوری اسلامی ایران در چشم جهانیان شکسته شود و این خیانت بزرگی بود که سران فتنه به کشور کردند.

ساداتی نژاد گفت: دشمن و فتنه گران بعد از فتنه ۸۸ چشم طمع به جمهوری اسلامی ایران داشته و استکبارجهانی در فتنه ۸۸ برای نابودی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران تمامی تجربه چهل ساله خودش را به کار گرفت و فتنه دشمن آنقدر سنگین بود که هیچ کشوری نمی‌توانست در مقابل آن دوام بیاورد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با اشاره به اینکه دشمن بعد از فتنه ۸۸ همه تمرکز خود را برای از بین بردن رابطه بین مردم و رهبری در ایران به کار گرفت، ابراز کرد: اندیشکده‌های آمریکا در جمع بندی ۶۰۰ صفحه‌ای خود برای نابودی ایران به این نتیجه رسیدند اگر معیشت مردم و اقتصاد را هدف حمله و هجمه قرار بگیرد خواهند توانست حلقه اتصال بین مردم و رهبری را بشکنند.

به گفته وی، بعد از فتنه ۸۸ تحریم‌های فلج کننده که تاکنون در ادبیات استکبارجهانی و آمریکا وجود نداشت برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران مطرح شد و بلافاصله تحریم‌های فلج کننده علیه ایران اعمال شد و در نتیجه به برجام رسید.

وی حضور تمام وقت و شبانه روزی مسؤولان برای خدمت به مردم، اتخاذ تصمیم‌های صحیح و کارشناسی شده از سوی مسؤولان و اطلاع رسانی و صحبت چهره به چهره با مردم در تمامی موضوعات و رسیدگی به وضعیت اقشار نیازمند و مستضعف جامعه را وظیفه مسؤولان نظام برای عبور از مشکلات دانست و گفت: رییس جمهور کشور در بحران‌ها باید همه هفته باید مردم صحبت کند.

وی ادامه داد: در بررسی دلایل شکست فتنه ۸۸ از سوی اندیشکده‌های آمریکایی به این نتیجه رسیدند که رابطه بین مردم و رهبری در ایران است فتنه ۸۸ را با شکست مواجه کرد و طومار فتنه را درهم پیچید.

به گفته وی، حضور رهبری و مردم درصحنه به گونه‌ای بوده که از همه گردنه‌ها عبور کردیم و امروز هم از این گردنه تاریخی عبور خواهیم کرد و سرافرازانه از این پیچ سخت و دشوار نیز عبور خواهیم کرد./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملك آبادي
ارسال نظرات