۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۹۱۶۴۶
عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی:

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نطام اسلامی است

دشمن به دنبال بدبین کردن مردم به نطام اسلامی است
حجت الاسلام یاوری گفت: فتنه‌گران در سال 88 در مقابل نظام، شهدا و امام ایستادند و می‌خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در خراسان جنوبی، حجت الاسلام یاوری، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم امشب در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی ماه که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی رویش‌های بسیار خوبی داشته و شهید آوینی‌ها را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره در قلب مردم بوده و بنیان آن درست بنا شده است، گفت: در ابتدای انقلاب بلوک‌های غرب و شرق به دنبال ساقط کردن انقلاب اسلامی بودند که به موفقیت نرسیدند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم افزود: آن‌ها راه ساقط کردن انقلاب اسلامی را این می‌دانستند که جنگ نظامی جواب نمی‌دهد و باید با کار فرهنگی و تهی کردن از درون انقلاب را شکست دهند.

حجت الاسلام یاوری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنی فرمودند که اگر انگلیس می‌توانست در تهران نیروی نظامی را پیاده می‌کرد اما نتوانستند، تصریح کرد: فتنه‌گران در 88 می‌خواستند کشور را به آشوب بکشانند و مردم را در مقابل نظام قرار دهند و آن‌ها را از انقلاب بدبین کنند.

وی ادامه داد: سران فتنه شعار مقدس آن‌ها در ابتدای انقلاب «مرگ بر آمریکا» بوده اما امروز در مقابل کشور و نظام اسلامی ایستادند و به دنبال فتنه هستند.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند انقلاب را به دست کسانی که خودشان یک روزی انقلاب کردند، از بین ببرند چرا که می‌دانند توده انسان‌ها فتنه نمی‌کنند.

حجت الاسلام یاوری با بیان اینکه گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی یک پروژه جدیدی است، اظهار کرد: رییس جمهور در سخنانی گفت اگر بخواهم به آقای سیف می‌گویم قیمت دلار به مانند روز اول شود، پس چرا اینگونه نشد؟، اگر دروغ می‌گویید خیانت می‌کنید و اگر دروغ هم نمی‌گویید مملکت‌داری یاد ندارید.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند مردم را به جان نظام اسلامی بیندازند و باید تاریخ را بخوانیم تا بصیرت پیدا کنیم، افزود: برخی از آقایان در زمان تحریم شدن شعار «مرگ بر آمریکا» می‌دهند اما این‌ها همه بازی است؛ «مرگ بر آمریکا» یعنی اینکه برجام را امضا نکنید و با عزت کشور بازی نکنید.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم گفت: فتنه‌گران در سال 88 در مقابل نظام، شهدا و امام ایستادند و می‌خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند بنابراین باید در 22 بهمن ماه مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنیم./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات