۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۵۹۱۶۴۱
تولیت آستان مقدس امامزاده حسن:

مردم در ۹ دی با جان و دل به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند

مردم در ۹ دی با جان و دل به فرمان رهبر انقلاب لبیک گفتند
حجت الاسلام سرزعیم گفت: ملت ایران در ۹ دی تیر خلاص را به سوی سران فتنه شلیک کردند و پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.
حجت الاسلام حسین سرزعیم تولیت آستان مقدس حضرت امامزاده حسن (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالروز حماسه عظیم و خروشان ملت غیور، شهیدپرور و ولایتمدار ایران در ۹ دی، گفت: در سال ۸۹ مردم ولایتمدار ایران با حضور میلیونی خود در روز ۹دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران، ایادی و عوامل آن‌ها دادند.
 
وی افزود: ملت شریف ایران با حضور خود در حماسه ۹ دی ولایتمداری خود را ثابت کردند و تصدیق کردند که پای آرمان‌های امام راحل و شهدا ایستاده‌اند و به منظور حفظ و نگهداری آن حتی قدمی از این آرمان‌ها دور نخواهند شد؛ ملت ایران در ۹ دی حمایت خود را از حریم ولایت و امامت نشان دادند و از جان به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفتند.
 
تولیت آستان مقدس حضرت امامزاده حسن (ع) اظهار داشت: مردم شریف ایران در ۹ دی به فرمایش مقام معظم رهبری چنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد؛ جهانی که تمام همت خود را برای نابودی و سرنگونی نظام به کار گرفته بود در این روز با حضور به موقع مردم و با درک عمیق ملت از حوادث، فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را مانند گذشته خنثی و بی اثر کرد و بار دیگر مهر تاییدی شد که بیگانگان بفهمند آرزوی نابودی نظام اسلامی را به گور خواهند برد.
 
وی در ادامه بیان داشت: ۹ دی روز غلبه سپاه الهی بر سپاه دشمن بود؛ این روز، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم ملت ایران نسبت به اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های غافلان، مزدوران و وابستگان به اجانب بود و مردم با حضور خود آتش این فتنه را نیز سرد و خاموش کردند.
 
حجت الاسلام سرزعیم گفت: در آستانه چهل سالگی انقلاب شکومند اسلامی نیز مردم ولایتمدار و قدرشناس در سنگر‌های حمایت از اسلام و انقلاب به کوری چشم دشمنان مانند همیشه حضور خواهند داشت؛ ۹دی نشان داد شیطان و شیطان صفت‌ها رفتند، اما این حماسه به عنوان یکی دیگر از نشان‌های سرافرازی ملت ایران در تقویم ماندگار شد.
 
تولیت آستان مقدس حضرت امامزاده حسن (ع) در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران در ۹ دی تیر خلاص را به سوی سران فتنه شلیک کردند و پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند؛ در این روز بزرگ دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا این حماسه را نشان ندهد، اما رسانه‌ها نتوانستند آن را از نظر جهانیان پنهان نگه‌دارند./۹۶۹/ت302/ب1
ارسال نظرات