۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۹۱۶۲۸
مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی:

حماسه ۹ دی نمایش بصیرت ولایی ملت بود

حماسه ۹ دی نمایش بصیرت ولایی ملت بود
لطیفی با تاکید بر اینکه گرامیداشت و زنده نگه داشتن حماسه یوم الله ۹دی به جهت حفظ نظام ولائی امری واجب است، گفت: حماسه ۹ دی نمایش بصیرت ولایی ملت بود.
خانم دکتر طاهره لطیفی مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه یوم الله ۹دی از ایام تاریخ سازی است که به واسطه مردم غیور و با ایمان و متعهد ایرانی بصورت خود جوش و با انگیزه الهی شکل گرفت، گفت: هدف مردم انقلابی و با ایمان از حضور در حماسه ۹ دی نابودی توطئه فتنه گران داخلی بود که با حمایت  استکبار جهانی آتش فتنه براندازی را شعله ور می‌کردند.

وی افزود: مردم با بصیرتی که از آموزه‌های قرآنی نشأت گرفته بود، به موقع و به هنگام  نقش آفرینی کردند و با حمایت از ولایت و، ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای توانستند توطئه براندازی نظام اسلامی را به مدد الهی خنثی کنند.

لطیفی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی ایران با این اقدام عارفانه و عاشقانه نگذاشتند نفوذی‌های منافق و ایادی جهان سلطه به نظام اسلامی دست درازی کنند، ابراز کرد: مردم با این اقدام بی نظیر دست اجنبی را از کشور کوتاه کردند و از استقلال و امنیت ایران حراست و صیانت کردند و نگذاشتند دشمن به اهداف شوم خود که اضمحلال جمهوری اسلامی بود دست یابند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) با بیان اینکه مردم در حماسه ۹ دی با بصیرت انقلابی و اقدام حمایتی به موقع خود رسالت خود را به نحو احسن انجام دادند، گفت: اما متاسفانه ریشه نفاق و فتنه هنوز درمسؤولیت‌های کلیدی وجود دارد که استقلال و امنیت، فرهنگ، اقتصاد، ... و باور‌های دینی ما را به خطر می‌اندازند که بایستی از سوی مراجع ذی صلاح بموقع شناسائی و با آن‌ها برخورد مناسب شود.

وی افزود: تا اینقدر ساده، باسیاست‌های غلط و ناکارآمد در بخش‌های مختلف و یا با توطئه محتوای سازی کذب و شایعه پراکنی علیه نظام اسلامی در تلگرام و شبکه‌های اجتماعی اهداف پلید غیر انسانی و اسلامی را برای براندازی نظام نداشته باشند.

لطیفی با تاکید براینکه گرامیداشت و زنده نگه داشتن حماسه یوم الله ۹دی به جهت حفظ نظام ولائی امری واجب است، اظهار داشت: اگر رهبر ولو امیرمومنان علی علیه السلام هم اگر باشد باید حمایت و نصرت مردمی را در کنار خویش داشته باشد تا بستر جامعه توحیدی گسترده شود، از این رو یکی از ارکان‌های زمینه ساز نظام مهدوی وجود مردم بصیر، انقلابی، با ایمان و متعهد و پای کار است که باید مستمرا نقش آفرینی داشته باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: معظم له فرمودند: مردم ما با آن کسانی که به روز عاشورا اهانت کردند قهرند. ملّت با آن‌هایی که روز عاشورا، با قساوت، با لودگی، با بی‌حیایی آمدند جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهر است. با این‌ها آشتی هم نمی‌کنیم، و با آن کسانی که با اصل انقلاب بدند، می گویند اصل نظام هدف ما است، میگویند انتخابات بهانه‌ ما است؛ که البتّه آن‌ها عدّه‌ی معدودی‌اند، عدّه‌ی کمی‌اند؛ در مقابل اقیانوس عظیم ملّت ایران آن‌ها یک قطره‌اند؛ چیزی نیستند./۸۱۳/ت302/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات