۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۹۱۵۶۰
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی رتبه نخست کشور را در کمک به اعتاب مقدسه دارد

خراسان جنوبی رتبه نخست کشور را در کمک به اعتاب مقدسه دارد
رییس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی رتبه نخست کشور از لحاظ کمک به بازسازی اعتاب مقدسه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، موسی جوینده، رییس ستاد عتبات عالیات خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار دست‌اندرکاران اربعین حسینی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: خراسان جنوبی رتبه نخست کشور از لحاظ کمک به بازسازی اعتاب مقدسه است.

وی سرانه کمک مردم خراسان جنوبی به اعتاب مقدسه را 7 هزار و 500 تومان دانست و گفت: مردم استان با وجود تمام مشکلات معیشتی که دارند اما از کمک به اعتاب مقدسه دریغ نکردند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: مواکب استان در اربعین امسال بیش از یک میلیون و 100 هزار پرس غذا، 300 هزار پرس صبحانه، 321 هزار شربت زعفران، 450 هزار بطری و 621 هزار و 550 میان وعده بین زائران توزیع کرده است.

جوینده تصریح کرد: در مدت 12 روز مواکب استان به 150 هزار نفر زائر اربعین حسینی اسکان دادند و موکب‌های بهداشتی، تعمیر کفش، خدمات آرایشگری و خشکشویی در اربعین حسینی خدمات ارائه دادند.

وی با بیان اینکه مواکب استان خدمات آب و برق را در این مدت ارائه دادند، خاطرنشان کرد: کمک‌های مردمی نه تنها کاهش نداشته بلکه بیش از یک برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشته است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات