۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۹۱۳۷۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فعالان فضای مجازی مدافع حریم فکر و اندیشه هستند

فعالان فضای مجازی مدافع حریم فکر و اندیشه هستند
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه نباید اجازه نفوذ دشمن را دهیم، گفت: فضای مجازی فرصت و تهدید است و این فضا یکی از آخرین خاکریزها در برابر حمله دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار فعالان فضای مجازی استان اظهار داشت: دشمن بر روی فکر و اندیشه جوانان کار می‌کند و مغز انسان‌ها را شستشو می‌دهد.

وی با بیان اینکه با هوشیاری نباید اجازه نفوذ دشمنان را بدهیم، گفت: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و این فضا یکی از آخرین خاکریزها در برابر حمله دشمن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در تمام جبهه‌ها خوش درخشیده و موفق بوده است، افزود: فعالان فضای مجازی باید جبهه را قوی کرده و در مقابل دشمن هوشیار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، فعالان فضای مجازی را سربازان مدافع از حریم فکر و اندیشه دانست و تصریح کرد: پیشوای این اندیشه امام زمان(عج) و رهبر عادل و شجاع است.

وی ادامه داد: بر اساس روایات در آخرالزمان مشکلات بسیاری وجود دارد اما پیروزی از آن جبهه حق است و جبهه حق شکست ناپذیر است./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات