۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۵۹۱۰۶۱
مسؤول جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی تأکید کرد؛

ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه

ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه
حجت الاسلام آزموده گفت: حماسه نهم دی سندی پرافتخار در تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی است و نباید درگذر زمان مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسؤول جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با تأکید بر ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه سال 88، اظهار داشت: حماسه نهم دی پیروزی حق بر باطل است.

وی افزود: در این روز بزرگ و سرنوشت‌ساز مردم با همبستگی و وحدت مثال‌زدنی خود در دفاع از دین و حمایت از ولایت‌فقیه انقلاب دیگری رقم‌زده و مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی و خارجی کوبیدند.

حجت‌الاسلام آزموده اضافه کرد: بزرگداشت این روزهای مهم و سرنوشت‌ساز ازآن‌جهت مهم و ضروری است که موجب می‌شود این حماسه و وحدت در اذهان مردم ماندگار شده و حساب کار به دست دشمنان انقلاب و نظام اسلامی بیاید.

وی ادامه داد: بزرگداشت حماسه‌هایی همچون حماسه نهم دی‌ماه سال 88 به فتنه گران و خیانت‌کاران داخلی و دشمنان خارجی نشان می‌دهد که ملت انقلابی ایران هرگاه احساس کنند تعرضی به دین و ولایت‌فقیه شده است در دفاع از دین و پشتیبانی از ولایت‌فقیه باجان و دل به پا می‌خیزند.

حجت‌الاسلام آزموده تصریح کرد: نباید اجازه دهیم ارزش حماسه نهم دی‌ماه سال 88 کمرنگ یا فراموش شود؛ چراکه این خروش حماسی بار دیگر دین‌داری و وفاداری به آرمان‌ها و اهداف والای جمهوری اسلامی و حمایت از ولایت‌فقیه را به همگان اثبات کرد.

وی خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی خط بطلانی روی عقاید تمام دشمنان و فتنه‌گرانی کشید که به خیال باطل خود برای براندازی نظام و انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب امید بسته بودند؛ چراکه حماسه نهم دی را نسل سوم و چهارم انقلاب رقم زدند.

مسؤول جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی افزود: باوجوداینکه نسل سوم و چهارم انقلاب پیروزی انقلاب و دوران جنگ تحمیلی را ندیده بودند ولی با عرق ملی و مذهبی خود در نهم دی‌ماه سال 88 به پا خاسته و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که سبب بهت، حیرت و سردرگمی دشمنان اسلام و انقلاب شد./9314/ت310/ب1

ارسال نظرات