۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۵۹۱۰۳۹

بیانیه انقلابیان بحرینی درباره گرامی‌داشت شهادت آیت الله النمر و رضا الغسرة

بیانیه انقلابیان بحرینی درباره گرامی‌داشت شهادت آیت الله النمر و رضا الغسرة
انقلابیان بحرینی اعلام کردند: مراسم گرامی‌داشت یاد شهیدان آیت الله النمر و رضا الغسرة با شعار«بزرگترین جهاد، شمشیرهای انتقام است»،برگزار می شود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جریان اسلامی «الوفاء» و جنبش «حق» بحرین از برگزاری مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید آیت الله نمر باقرالنمر و شهید رضا الغسرة با شعار «بزرگترین جهاد، شمشیر‌های انتقام است ۲» خبر دادند.

الوفاء و الحق طی بیانیه‌ای مشترک آیت الله النمر را الگویی قرآنی برای فعالیت مسالمت آمیز عنوان کردند که در برابر رژیم ستم‌شاهی عربستان ایستادگی کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شهید رضا الغسرة مبارز شجاع در میدان‌های مقاومت بحرین بود که الگویی عملی برای مقاومت در بحرین ارائه داد و در کنار آیت الله النمر ادامه دهنده مکتب و تفکر مقاومت محسوب می‌شود.

این بیانیه همچنین فراخوان مشارکت در فعالیت‌هایی را داد که به مناسبت گرامی‌داشت یاد و خاطره دو شهید مذکور اعلام خواهد شد؛ فعالیت‌هایی که با هدف ادامه مقاومت مشروع بحرینی‌ها صورت خواهد گرفت.

خاطر نشان می شود که شهید آیت الله النمر یکی از برجسته‌ترین مبارزان سیاسی عربستان محسوب می‌شد که در تاریخ ۲۳ مهر ۹۳ به اتهام سرپیچی از پادشاه عربستان و انتقاد از رژیم آل سعود به اعدام محکوم شد.

شهید رضا الغسرة نیز از انقلابیون بحرین که در سال ۲۰۱۷ از سوی نیرو‌های امنیتی رژیم آل خلیفه به شهادت رسید./983/ب902/ف

ارسال نظرات