۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۵۹۰۹۶۰
حاجی دلیگانی در گفت وگو با رسا:

دشمن دست از پا خطا کند سیلی سختی خواهد خورد

دشمن دست از پا خطا کند سیلی سختی خواهد خورد
نماینده مجلس با بیان اینکه وجود تجهیزات پیشرفته در رزمایش‌هاحاکی از گفتمان«ما می‌توانیم»است، گفت: دشمن می‌داند در صورت تجاوز ضربه‌ سختی می خورد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که رزمایش های مقتدرانه نیروهای مسلح روح امید را در جامعه می دمد، گفت: اینگونه رزمایش ها نشانگر قدرت فرزندان غیور جمهوری اسلامی بوده و برای مردم حاوی این پیام است که فرزندان این مرز و بوم با همه توان خود ایستاده اند تا از مرزهای میهن دفاع کنند.

وی با اشاره به این که استفاده از تجهیزات پیشرفته در رزمایش ها حاکی از گفتمان «ما می توانیم» است، اظهار داشت: مردم با مشاهده رزمایش های نظامی در می یابند که اگر روحیه انقلابی و جهادی وجود داشته باشد، حتی اگر سخت ترین تحریم ها هم علیه ما تحمیل شود، باز هم «می توانیم» تجهیزات مورد نیاز خود را تولید کرده و خودکفا باشیم.

حاجی دلیگانی به پیام رزمایش های نیروهای مسلح برای دشمنان اشاره و بیان کرد: دشمنان با مشاهده رزمایش های مقتدرانه نیروهای مسلح تنها به بخشی از ظرفیت های نظامی و دفاعی کشور پی می برد و می داند ما می توانیم به صورت خود اتکا، آن چه را که لازم داشته باشیم در اختیار گرفته و از تمامیت ارضی کشور دفاع کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: رزمایش های نظامی سبب می شود که دشمن حتی در مخیله خود هم فکر تجاوز و تهاجم به کشور را به ذهن خود راه ندهد؛ امروز دشمن به خوبی می داند که اگر بخواهد به کشور تجاوز کند، ضربه ای پشیمان کننده خواهد خورد.

وی عنوان کرد: همچنین برگزاری رزمایش های نظامی برای کشورهای دوست و همه مردم آزادی خواه جهان نیز  پیام ایستادگی و مقاومت داشته و به آن ها اعلام می کند ملت ایران پس از گذشت 40 سال، هنوز هم پای ارزش ها و آرمان های اولیه خود ایستاده و عقب نشینی نمی کند./841/ت302/ق

ارسال نظرات