۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۰۸۷۰
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تشریح کرد؛

ویژه برنامه‌ های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی + فیلم

ویژه برنامه‌ های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی + فیلم
حجت الاسلام سید جلال حسینی در نشست خبری به تشریح ویژه برنامه ‌های تبلیغی از ایام ۹ دی تا پایان دهه فجر در حرم مطهر رضوی پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی امروز در نشست خبری به تشریح ویژه برنامه های تبلیغی از ایام 9 دی تا پایان دهه فجر با توجه به همرمانی دو مناسبت ایام پیروزی انقلاب و شهادت حضرت فاطمه(س) در حرم مطهر رضوی پرداخت.

وی به آمادگی معاونت تبلیغات اسلامی برای اجرای باشکوه ویژه برنامه ها در این ایام اشاره و ابراز کرد: برای این منظور در این معاونت ستاد مناسبت‌های ویژه تشکیل شد و مطالعه رصدي بررسی اولویت‌های رویکرد کلان تبلیغی در دفاع از انقلاب اسلامی با محورهای بصیرت‌افزایی، گفتمان سازی و تبلیغاتی از اهم اقدامات این ستاد بوده است.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: سخنرانی و بیان معارف با موضوع های نه دی، فاطمیه اول و دوم، دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای چهل ساله انقلاب، عبور از فتنه ها با حضور سخنرانان برجسته کشوری و برگزاری ویژه برنامه های 12 بهمن، ویژه برنامه های 22 بهمن و نشست های تخصصی از جمله این برنامه ها است که در این آستان مقدس برگزار می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: دوره آموزش تخصصی تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اساتید فرهیخته کشور در قالب 32 ساعت آموزش تخصصی و جلسات بحث و تبادل نظر به همراه آزمون پایانی و ارائه مدرک آموزشی معتبر  در این ایام در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

وی بیان داشت: برگزاری پنج شنبه هاي انقلاب با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب  ویژه کارشناسان و اساتید، برگزاری 44 جلسه پرسمان دینی و برگزاری حلقات معرفت با موضوع پاسخگویی به شبهات مطرح شده در خصوص انقلاب اسلامی از جمله دیگر برنامه ها در این ایام است.

حجت الاسلام حسینی به برگزاری ویژه برنامه های قرآنی در حرم مطهر رضوی اشاره و ابراز کرد: محفل انس با قرآن در رواق امام خمینی‌ در روزهای 9 دی، 17 بهمن و 21 بهمن، محافل قرآنی ویژه خواهران در رواق حضرت زهرا(ع) و دارالقرآن و ختم قرآن کریم و مسابقه حفظ سوره فجر تقدیم به شهدای انقلاب اسلامی در حرم رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی بیان داشت: همايش قرآني  فرهنگي «مادران و دختران فاطمي» ويژه چلهمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در روز يكشنبه 21 بهمن ماه  ساعت 9 تا 11 در رواق حضرت زهرا(ع) برگزار می شود.

وی افزود: نشست آموزشی با موضوع ولایت پذیری یک شنبه 9دی ماه قبل از نمازظهر و عصر در صحن دارالقرآن الکریم، نشست آموزشی با موضوع انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر قبل از نمازظهر و عصر در صحن دارالقران الکریم  برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخانی، تبلیغات محیطی، تولید و تامین محتوا جهت نشر در فضای مجازی شامل سایت معاونت و شبکه های اجتماعی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در دارالقرآن، رونمایی تولیدات فرهنگی معاونت، برگزاری دوره آموزشی مبلغان و دوره تربیت مبلغ از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام است./864/پ202/ب1

تعداد بازدید : 12
ارسال نظرات