۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۵۹۰۷۸۸
عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

لبنان توانایی مبارزه با رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها را دارد

لبنان توانایی مبارزه با رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها را دارد
رییس سازمان اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: مردم این کشور توانایی مبارزه با رژیم صهیونیستی و تکفیری‎ها را دارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه رییس سازمان اوقاف مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد «الصفا» برگزار شد، ضمن بررسی آخرین رویدادهای این کشور گفت: انتظار برای تشکیل حکومت لبنان بسیار طولانی شده است و خوشبختانه این روزها خبرهای مبنی بر اتفاق جهت تشکیل دولت به گوش میرسد که مردم را نسبت به حل مشکلاتشان امیدوار کرده است.

وی افزود: اصرار ما برای تشکیل هر چه سریعتر دولت در جهت مصالح حزبی نبوده است بلکه درپی تحقق مصالح ملی هستیم که همه با مشارکت در آن سود ببرند.

حجت الاسلام شیخ حسن شریفه با بیان اینکه لبنان در زمینه های اقتصادی و معیشت مردم با مشکلات مختلفی مواجه است، خاطرنشان کرد: ما منتظر هستیم که دولت لبنان به حل مشکلات این کشور بپردازد.

وی لبنان را برای مبارزه با رژیم صهیونیستی و تکفیری ها قدرتمند دانست و تصریح کرد: با وجود مثلث ارتش، مردم و مقاومت توانایی محافظت از لبنان در برابر هر گونه اقدام رژیم صهیونیستی را داریم./994/ب903/ف

ارسال نظرات