۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۵۹۰۵۵۳
با حضور حجت الاسلام والمسلمین کبیریان؛

20 طلبه برتر پژوهشی موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی تجلیل شدند

20 طلبه برتر پژوهشی موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی تجلیل شدند
مراسم تجلیل از 20 طلبه برتر پژوهشی سطح 3 و 4 موسسه آموزش عالی رفیعة المصطفی(ص) با حضور حجت الاسلام والمسلمین کبیریان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از نشریه های پژوهشی فرهنگی موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(ص)، امروز چهارشنبه 28 آذر با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان مسؤول اداره امور پژوهشگران مرکز مدیریت خواهران، پورحمزه معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران، مدیران، اساتید و طلاب در همین مدرسه علمیه برگزار شد.

براساس این گزارش در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان مسؤول اداره امور پژوهشگران مرکز مدیریت خواهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز مسوولیت پذیری طلاب باید براساس تحول و پاسخگویی به نیاز نظام، جامعه و مردم باشد.

وی افزود: بنابراین تا زمانی که فعالیت‌های پژوهشی تقویت نشده باشد نمی توان انتظار داشت نیازهای مطرح شده در جامعه رفع می شود از این رو می طلبد فعالیت های پژوهشی در حوزه های علمیه به شدت تقویت شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و با استناد به کلام رهبر معظم انقلاب که فرمودند: حوزه های علمیه خواهران پدیده مبارکی است، گفت: از حوزه علمیه خواهران باید هزاران عالمه، مجتهده، فقیه و پژوهشگر دینی تربیت شود و این امر از مطالبات مهم معظم له از حوزه های علمیه خواهران است.

در ادامه حوریه روشنی دوست با ارائه عملکرد پژوهشی این معاونت، گفت: کارگاه توجیهی جهت ترغیب طلاب به کار پژوهشی و تدوین کتب با حجم کوچک جهت پاسخگویی به شبهات روز، کلاس مهارت افزایی روش تحقیق و مقاله نویسی، تشکیل جلسه نظارت  و تایید معاونت پژوهش، تشکیل جلسه توجیهی پژوهشی جهت پاسخگویی به سوالات پژوهشی طلاب و ... از معدود اقداماتی است که در این معاونت در راستای تقویت فعالیت های پژوهشی صورت گرفته است.

یاد آور می شود در پایان این مراسم 20 طلبه برتر پژوهشی سطح 3 و 4 موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(ص) که دارای آثار ارزنده‌ای مانند تالیف کتب و مقالات پژوهشی بودند تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است پس از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، حجت الاسلام والمسلمین قاسمیان مسؤول و سایر مدیران و مسؤولان حاضر در مراسم از نمایشگاه کتاب و دستاوردهای پژوهشی موسسه آموزش عالی رفیعه المصطفی(ص) بازدید به عمل آوردند./813/پ202/ب1
تعداد بازدید : 26
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات