۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۵۱۹
امام جمعه امین شهر:

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال بدبین کردن مردم به نظام است

دشمن از طریق فضای مجازی به دنبال بدبین کردن مردم به نظام است
حجت الاسلام فلاحی با بیان این که جنگ رسانه‌ای دشمن را مردم نباید نادیده بگیرند، گفت: دشمنان به دنبال جنگ رسانه‌ای در کشور هستند که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با لزوم بصیرت افزایی در کشور، گفت: بصیرت داشتن از موضوعات مهمی بوده که مردم و مسؤولان باید به آن اهمیت دهند.

وی افزود: آگاه سازی مردم از سوی روحانیان نسبت به مسائل کشور مهم‌ترین کار روحانیان شمرده می‌شود، زیرا کار اصلی طلاب تبلیغ دین خدا است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان این که جنگ رسانه‌ای دشمن را مردم نباید نادیده بگیرند، اظهار داشت: دشمنان به دنبال جنگ رسانه‌ای در کشور هستند که مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: شبیخون فرهنگی، جنگ رسانه‌ای و تهاجم فرهنگی از موضوعاتی بوده که رهبر انقلاب در سخنرانی‌ها خود به مردم و مسؤولان بیان کرده که مسؤولان باید به این نکات کلیدی رهبر انقلاب، توجه کنند.

وی با اشاره به این که تسلط دشمن بر فضای مجازی به ضرر مردم بوده، ابراز داشت: دشمن از طریق فضا‌های مجازی و ماهواره‌ها به خانواده‌ها نفوذ و به خانه‌های آن‌ها حمله می کند.

حجت الاسلام فلاحی با توجه به این که نظارت بر فضای مجازی از وظایف اصلی دولت و قوه قضاییه بوده که جلوی نفوذ دشمن را در فضا‌های مجازی بگیرد.

وی در پایان با بیان این که آلوده کردن فضای مجازی کار دشمن است، گفت: جنگ رسانه‌ای و شبیخون فرهنگی در کشور از موضوعات مهمی بوده که دشمن در کشور انجام می‌دهد./۹۷۰۷/ت602/ب1
ارسال نظرات