۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۰۲۴۰
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی بجنورد:‏

نقش پررنگ روحانیت در پیروزی و تداوم انقلاب تبیین شود

نقش پررنگ روحانیت در پیروزی و تداوم انقلاب تبیین شود
مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد با تأکید بر ضرورت تبیین نقش پررنگ جامعه روحانیت در پیروزی، تداوم و حفظ انقلاب، گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و همچنین تداوم و تحکیم آن بسیار ویژه و مؤثر بوده که این مهم باید برای نسل جدید و جوان مطرح شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد نجفی زاده، مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بجنورد، امروز در دیدار مدیر و مسئولان حوزه علمیه با مدیرکل و معاونان صداوسیمای خراسان شمالی، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مشترک حوزه علمیه و صداوسیما این است که جامعه قدر دین و نظام را بداند و برنامه‌های معنوی صداوسیما هم این فلسفه را دنبال می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و مضرات فضای مجازی، افزود: این موارد سبب ایجاد گرفتاری‌های مختلفی برای نسل جوان شده و بسیاری از افراد را درگیر کرده است؛ از این رو انتظار می‌رود مواردی از این دست به صورت ویژه از سوی صداوسیما مطرح و تبیین شوند.

حجت الاسلام نجفی زاده با بیان اینکه ماهواره و فضای مجازی زمینه انحراف جوانان را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: به هر میزانی که بتوانیم با استفاده از ظرفیت صداوسیما و سایر رسانه‌ها این آسیب‌ها را به گوش جوانان برسانیم به همان میزان از تبعات سوء در جامعه کاسته می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین از صداوسیمای خراسان شمالی انتظار می‌رود بیش از گذشته مسائل اجتماعی، سیاسی و خانوادگی را در برنامه‌های تولیدی خود مطرح کند.

حجت الاسلام نجفی زاده با اشاره به قرار داشتن در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اگر در برنامه‌های صداوسیما نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و تداوم و حفظ انقلاب اسلامی از زبان دیگران بیان شود اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی با تأکید بر ضرورت تبیین نقش پررنگ جامعه روحانیت در پیروزی، تداوم و حفظ انقلاب، گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب و همچنین تداوم و تحکیم آن در مناطق مختلف کشور بسیار ویژه و مؤثر بوده است که این مهم باید برای نسل جدید و جوان مطرح شود.

حجت الاسلام نجفی زاده با اشاره به حملات ناجوانمردانه علیه روحانیت و تهمت‌ها و توهین‌هایی که به جامعه روحانیت وارد می‌شود، گفت: البته جامعه و مردم این سخنان را باور نکرده و همچنان به روحانیت اعتماد و باور دارند؛ اما اگر نقش حوزه و روحانیت در انقلاب و نظام اسلامی از زبان دیگران بیان شود می‌تواند تا حد زیادی به تهمت‌ها و توهین‌های بدخواهان و مغرضان پاسخ دهد. /۹۳۱۴/پ602/ب1
ارسال نظرات