۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۵۹۰۱۰۸
استاد حوزه علمیه کرمان:

دولت اعتماد به دشمن را از ذهن خود خارج کند

دولت اعتماد به دشمن را از ذهن خود خارج کند
حجت الاسلام هدایتی گفت: دولت زمانی می تواند کشور را از مشکلات اقتصادی و فرهنگی نجات دهد که اعتماد به دشمن را از ذهن خود خارج و به جوانان ایرانی اعتماد کند.
حجت الاسلام حمید هدایتی استاد حوزه علمیه کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با اهمیت بحث دشمن شناسی، گفت: هر زمان که مسلمانان شکست خورده اند به سبب اعتماد کردن به دشمن بوده است.

وی افزود: عقب افتادن کشور از فعالیت های هسته ای به سبب اعتماد کردن بعضی از مسؤولان به دشمنانی همچون آمریکا است.

حجت الاسلام هدایتی با بیان این که تاریخ برای انسان ها عبرت آموز است، بیان داشت: اگر بعضی از مسؤولان در کشور کمی تاریخ را می خواندند هیچ وقت به دشمنان اعتماد نمی کردند زیرا دشمن همیشه به فکر منافع خود است.

وی ابراز داشت: تیم دولت تدبیر و امید زمانی می تواند کشور را از مشکلات اقتصادی و فرهنگی نجات دهد که اعتماد به دشمن را از ذهن خود خارج کنند.

استاد حوزه علمیه کرمان با توجه به این که دولت تدبیر و امید دشمن را خوب نمی شناسد، اظهار داشت: غفلت از دشمن، نفوذ در کشور را برای دشمن فراهم می کند زیرا دشمن همیشه آماده برای ضربه زدن به ملت ایران است.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد: دشمن داخلی از دشمن خارجی خطر بیشتری دارد زیرا دشمن داخلی به عنوان دوست خود را نمایان می کند و کسی او را نمی شناسد.

وی با بیان این که پشتیبان ولی فقیه بودن تنها راه نجات از مشکلات کشور شمرده می شود، بیان داشت: عمل کردن به رهنمودهای رهبری همچون اقتصاد مقاومتی از سوی مسؤولان و مردم می تواند کشور را از مشکلات اقتصادی نجات دهد.

استاد حوزه علمیه در پایان با اشاره به این که هیچ وقت نباید از دشمن کمک خواست، گفت: همیشه مسؤولان و مردم باید مراقب ضربه های دشمنان باشند تا فریب دشمن را نخورند./9707/ت602/ب1

ارسال نظرات