۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۵۸۹۲۸۷
فرمانده سپاه ۱۵ خرداد:

راهیان نور نشانی از بصیرت امت است

فرمانده سپاه ۱۵ خرداد با بیان اینکه راهیان نور یعنی میثاق امت با ولایت، گفت: این اردو نمادی از بصیرت امت است چرا که مسافران سرزمین های نور با شهدا در تداوم راهشان عهد می بندند.
علی اصغر شهیری علی اصغر شهیری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی اصغر شهیری فرمانده سپاه 15 خرداد امروز در جمع دست اندرکاران اردوهای راهیان نور، این سفر را تداوم مسیری دانست که شهدا رقم زدند و گفت: راهیان نور یعنی میثاق امت با ولایت در دفاع از ارزش های اسلامی.

وی ادامه داد: مسافران سرزمین های نور با شهدا در تداوم راهشان عهد می بندند و قول می دهند که قدردان امنیت و آرامشی باشند که شهدا در جوانی برای ما رقم زده اند.

این مقام مسؤول نسل چهارم انقلاب را آماده دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: راهیان سرزمین های نور در هر شرایطی آماده جهاد و مبارزه هستند.

وی این اردو را نمادی از بصیرت امت خواند و مطرح کرد: راهیان نور تحقق شعار ایمان، قلم و شجاعت نسل جوان امروز است.

فرمانده بسیج شهرستان قرچک با یادآوری اینکه راهیان نور امروز به عنوان یک کار فرهنگی ماندگار در کشور به ثبت رسیده است، بیان کرد: راهیان نور مثل گنجی است که هر چه  بیشتر به آن پراخته شود تبدیل به سرمایه می شود.

وی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، اضافه کرد: این برنامه یک ابتکار عمل مهم و یک فن‌آوری نوین برای استخراج ثروت عظیم از معدن طلای دفاع مقدس است.

شهیری در پایان با بیان اینکه این سفر در حقیقت یک دفاع هه جانبه در برابر تهاجم فرهگی دشمن است، گفت: راهیان نور از آثار تربیتی بسیار خوبی برخوردار است.

گفتنی است 400 دانش آموز دختر قرچکی ظهر امروز در قالب 10 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند./804/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات